Emsan - traveling again

godkväller!
de är nu två dygn sen ja anlände hem från bästa becca. for dit i torsdags eftermiddag lite sådär halvspontant ^^
hon ville ja skulle komma till henne och jonny och hälsa på så ja tänkte att ja varför inte liksom :) så ja packade väskan och stack iväg så fort ja va klar^^, tog tåget tio över fyra från linköping och anlände till katrineholm vid fem över halv sex. Sprang till systemet en snabbis och mötte sen upp becca vid banken :) vi tog oss sen till donken för lite mat innan vi begav oss med bussen till Bie.
Väl i bie blev de lite fix och sen blev lite småparty med musik och lite cider, kul va de :) Vi sjöng och hade kul så det stod härliga till, frammåt småtimmarna gick vi och la oss och kikade på O.C men Emsan slocknade rätt fort, meeeen hon fick inte sova länge innan becca kicklade henne tills hon vaknade xD Sen va Emsan klarvaken och som så många gånger förut slocknade becca före Emma. alltid samma veva men som becca sa: Varför bryta på dom roliga traditionerna xD tjaaa hon har nog kanske rätt för ja måste nog hålla med om att det är ganska kul. ^^
Det blev fredag och jag väckte becca och sa, duuuu klockan är tjugo i tre, haha! vi låg kvar i sängen en timme och klev inte upp fören halv fyra. då det blev lite mat och fix. Innan vi tog oss en tripp till stan för pizza på meistro. MUMS, var gryyyyyyymt länge sen ja åt där, så det va jävligt gott ska ja säga er! Men fyyy fan va spymätt jag, eller jag vi ska ja väl säga blev, va så mätt så ja trodde ja skulle spy. Vid åtta anlände Jonny också till meistro och även han käkade, innan vi tog oss tillbaka till bie allihopa. Även denna kväll bjöd på festligheter, men ett antal glas vin och musik och gott umgänge (:

sen blev det lördag, och jonny åkte iväg på dop med sin dotter och medan dom va borta umgicks jag och becca. Vi lyssnade på musik och fick för oss att lära oss mitt gamla gamla fristående som är från typ 2006 :S så vi satt och kollade på ett klipp när ja kör friståendet och försökte memorera alla steg, och försökte sen köra det själva till musiken, men det va inte alltid som minnet tillät att minnas det man ville minnas så det blev många kollar på videon innan iaf första delen satt någelunda, efter ett tag med en hel del dans gick vi över till träning och motion och det blev situps och rygglyft och några få armhävningar, sen va vi typ döda båda två xD Men kul va det. Skrattade gjorde vi också så det stod härliga till. (: just de, vi kollade även på nätet vad kryssning kostade, eftersom vi bestämt att vi ska dra en kryssning istället för en utomlandsresa :) Så vi kom fram till att hytt + kryssning skulle kosta 400 om jag inte minns fel för oss båda!? :S aaa sen behövs ju fick pengar och pengar till tåget upp till sthlm, men tågbiljett kan man komma undan billigt med. Så förhoppningsvis lär vi kunna komma iväg om inte allt för länge, hoppas på det iaf :)

Klockan tickade på och det blev dags för mig att knata hemmåt. Packa ihop mina saker och tog halv sex bussen in till stan för att ta ersättningsbussen till norrköping, och däriffrån pendeln till Linkan. Tog sen bussen hem till skägget. Var väl hemma runt kvart över nio eller nåt sånt, spenderade resterande kvällstid framför tv och dator.
igår vaknade jag upp till en inte allt för rolig dag, förkyld, ont i halsen hostig. Så det blev ingen skolan för min del idag, och det lär nog inte bli nån skola imorgon heller då jag haft feber till och från idag.
Hoppas på att jag blir frisk snart pallar inte att va sjuk, så jobbigt.

Idag har jag bara legat nerbäddad i soffan hela dan, har frusit och svettats om vartannat så att jag inte mår riktigt bra det är ett faktum. Har suttit vid datan inne på blocket och kikat efter en ny säng, och hittade några annonser som jag mejlade på. Vill ju ha en större säng än vad jag har nu. I nuläget har jag ju bara en 90 säng vill ju hellst ha en 120 säng eller större. Så vi får väl se om ja lyckas hitta mig en säng.
Nej nu ska jag fortsätta hålla becca sällskap via telefon då hon är ensam hemma hos sig, och självklart ställer jag upp, gör vad som helst för dig gumman <3

Hörs nån annan dag!
Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0