Emsan - Oförberett samtal.

godkväller, eller kväll och kväll det är väl inte kväll längre klockan är morgon, så Godmorgon ska man väl säga.
Ja i vanlig ordning så sitter Emsan uppe, är inte direkt trött, så varför sova? Har umgåtts med Frida och hennes karl hela kvällen, snackat och lyssnat på musik och bara haft det allmänt trevligt, eller ja ahde kanske önksat mig mer dra och alkohol men jaja, kommer väl fler sånna tillfällen. kanske kommer det en sånt tillfälle på fredag,?! kanske man kan ju alltid hoppas på det bästa. ja nää vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, joooo Team Gabriel var sjukt grymman, dom hade ju en låt med lite drag i, det är rätta takter det! jag va ju dum och stängde av ljudet så missade slutet men på fb stod det tydligen att Team Gabriel ligger tvåa så här lång :D BRA JOBBAT! (Y)
så gäller det bara att dom gör lika bra ifrån sig nästa gång som den här gången! (: Så ska noog allt gå vägen, för visst vill vi att vår hemstad ska till finalen och vinna hela skiten? ;) Sjävklart vill vi det, HEJA katrineholm! :)

visst ja, när vi satt och sjöng och hade oss så ringde plötsligt min telefon ja tänkte va fan vem ringer så här sent?! tänkte först att det kunde va becca för hon är det ända tänkbara nattetid, men ja tänkte samtidigt att hon inte har några pengar på sin tele så hon kan det ju inte va :S Så då börja ja genast tänka om, vem kunde det då va?! jag plockade upp mobilen och läste på displayen och såg vem det var, blev både jätte glad och jätte överraskad på samma gång, kan ni gissa vem det var?
Just precis, det var mathias. Och det jag fick till svar när jag svarade i telefon var inte riktigt det jag hade väntat mig, så det blev lite chockartat där ett par sekunder. Oerhört glad att han ringde, hoppas bara inte att det dröjer en månad innan han hör av sig igen. haha! ^^ Men det hoppas vi inte på, och vi kom dessutom fram till att vi verkligen måste ta och ses snart, har ju inte setts sen första helgen i Januari, så det är ett jävla bra tag sen :P
menmen, bara och vänta och se hur det kommer att bli.

Nej nu ska ja ta och försöka liva upp stämningen här för det blir bara döare och döare.
Tjingeling!

To the very end trough joy and strike
without a friend what good is life?
All i need is you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0