Emsan - Nattuggleri! ^^

Mitt i natten Jao!
Jaha ni, jag hade lite tråkigt så det fick bli ett litet inlägg här ja ^^
Har fortfarande ont i halsen, så är fortfarande hemma från den ärade skolan. ja ni kanske undrar varför jag sitter uppe? ja, jag kan ju inte påstå att jag är speciellt trött, haha! Och för de andra så ska ja skita i att sova för imorgon får Emsan Besök, och inte vilket besök som helst utan besök av bästa becca (: Så Emma ska fixa sig och OM becca sover vid 8 ska emma ringa och väcka henne ^^ annars ska väl hon fixa sig innan hon tar bussen tjugo över tio till stan för att sen ta tåget hit :) eller tåget det blir ersättningsbuss -,- Så hon är här vid halv ett imorrn innan dess ska ja hinna fixa klart det sista här hemma och fixa mig iordning och greje :) Men det går fort så klockan får mer än gärna gå jättefort så det kan blir göra-sig-iordning-dags typ NU! :D

nä nu har ja inget mer vettigt att skriva, klocka TICKA!

Tjingeling!

Bästavän<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0