Emsan - Med Beccabus i telefon! ^^

Tjillivippen på er nattugglor!
Här sitter jag i mitt kök och väntar på att chokladmuffinsen ska bli klara, haha jaa det stämmer mitt i natten ställer Emsan sig och bakar xD helt sjukt men vääääldigt sant och GOOTT :D Frida och jag fick för oss baka nåt eftersom vi båda två är väldigt sötsugna och eftersom det inte finns nåt godis hemma så fick det bli muffins, sött och gott :) Så nu sitter vi bara här och väntar på att dom ska bli klara sen ska dom äääääääätas, eller jaa alla utom tre för dom tre är Beccas, har nämlilgen lovat henne tre stycken eftersom hon inte är här ^^ Så dom åker in i frysen på en gång, så Becca du får påminna mig att ta med mig dom om jag åker till dig före du kommer hit! annars kommer jag glömma dom jag lovar xD Under kvällen har det väl inte hänt så mycket har snackat med Beccabus hela kvällen och snart hela natten med för den delen, hjälpt henne med lite historia och sånt, ska blir mer Historia snart också (:
Btw, så har vi faktiskt snacka kryssning nu ikväll, och faktiskt kommit fram att vi ska dra iväg på en (: ska bli suuuuuperkul :D <3
jaaa, under kvällen så har det blivit ett *HOST* Ärligt samtal med beccabus om nåt som becca faktiskt inte visste om men som hon numera vet, tror hon bleeev liiiite överraskad, ;) Det är fantastiskt att hon finns min beccabus (: Kan verkligen prata med henne om precis aaaallltiiiiiing hon finns där jämt dag som natt :)<3 Du är det absolut bästa jag har, och du kommer alltid att ha en mycket speciell plats i mitt hjärta. <3

Nej ni nu ska jag ta och prata vidare med min Pingla, och käka muffins!

Puss!

Gamla goda bilder <3

jahaaja bilduppläggningen värkar inte vilja funka aja får bli bara text tills vidare tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0