Emsan - Körslaget, Heja Katrineholm!

Godkväller!
Ja, dagen försvann ju för Emsan satt som vanligt uppe hela natten och kikade på Eva & Adam serien och somnade inte fören typ halv åtta, åtta imorse, vilket resulterade i att Emsan sov heeeeela dan, blev väckt tjugo i sex ikväll och fick frågan "Ska du verkligen sova mera?!" Haha så ja tänkte att ja de var väl lika bra att knalla upp för där kunde jag ju inte ligga hela långa kvällen och ruttna bort ^^ Sen dess har ja vikt och lagt in den rena tvätten som frida va snäll och hämta upp igår då Emsan slocknade vi 9 och sov till tio över elva -,- Smaaaaaart bruuuud, svar nej! Så sen va Emsan pigg och klarvaken ^^ När ja fixat tvätten klar parkerade jag i soffan och kikade på flygande mattan, och därefter Svaleskär<3 som är min nuvarande favoritserie som ja följt ett tag nu, på lördagar. Men nu är serien snart slut och jag hoppas innerligt att sara i serien blir nöjd och glad tillslut. Och att svinet Anna eller Tove som hon egentligen heter i serien blir avslöjad och att saras pappa nån gång kan fatta att sara inte ljuger. det är så sjukt irrieterande att man vet saker hemma i tvsoffan och så blir det inte som man vill i serien xD sjuuukt irriterande ^^

Nej ni, lite mat och bänka sig vid körslaget för att heja på min Älskade Hemstad, KATRINEHOLM! :D

HEJA HEJA HEJA!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0