Emsan - Historia ^^

hejhopp, nu har det gått ett tag sen ja uppdaterade IGEN! fy på mig, måste bli skärpning, fast åh andra sidan så lär ja inte hålla de iaf, så varför försöka? xD
har väl inte hänt så mycket sen sist mer än att bästa becca kom på besök i torsdags och stannade till fredag eftermiddag :) Hade ruskigt kul tillsammans faktiskt :) Vi pluggade, fixade mina garderober, umgicks och hade allmänt kul :) Hoppas på att det inte dröjar allt för länge innan hon anländer hit igen, saknar henne juuuuuuuuuu <3

Igår fick Emsan för sig att hon ville hjälpa bästa becca med Historia, eller ja hon frågade om ja ville hjälpa henne, vilket ja sa ja till, och ja tänkte ja varför inte liksom tycker ändå det är kul att hjälpa till så :)
Så hela natten satt jag och pluggade, la mig inte fören halv åtta imorse ^^ Och nu är ja i pluggartagen igen :) ska fortsätta med nästa avsnitt i historien :)

nej nu ska ja fortsätta plugga, sen ska ja ringa beccabus <3

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0