Emsan - Det roliga med IKEA ^^

haha hejhopp i galopp!
ja som ni märker så har ja gjort ett litet avbrott i min lista, men ja lovar att fortsätta med den så snart ja orkar sätta mig ner och fundera ut vad som ska skrivas (Y)

Som ja kanske inte skrivit och berättat här så har ja precis nyligen flyttat, och ja verkligen stormtrivs i min nya lägenhet :) Älskar den, den känns mycket mer som en lägenhet än va den förra gjorde (: Jätte mysig, och vaaaaarm :D Och jag beslutade mig ganska snabbt för att dra ihop en liten inflyttningsfest :) Så det blir det på lördag, kommer hit lite folk däribland becca :) Så vi ska käka, sjunga singstar, dricka ha allmänt kul innan vi drar ner till krooooogen :) men tills dess är de ju endel som ska fixas, har ju redan börjat lite smått, handlat hem maten och sånt, och lite plastmuggar och lite annat smått och gott som kan va användbart på lördag ^^
Har sprungit runt på Ikano och förbrilt försökt hitta en ny outfit till på lördag, men utan resultat =/ Har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig på lördag, och eftersom ja inte hittar nåt inne på Ikano så får ja väl helt enkelt ta och damma av nån gammal trasa i min garderob, även fast ja är sjukt less på alla mina kläder, menmen de får gå ändå.. :P
Gick iaf upp till Ikano tidigare idag och spanade runt lite och fick med mig några småsaker hem:


IKEA: Sugrör, klämmor (att klämma påsar med) och isformar att göra is i (:
H&M: En vit och två röda blommor att ha i håret (:
Åhléns: Läppstift
Kicks: Ny foundation :)
Som hittat! :) Resten av grejerna till lördag fixar jag senare i veckan tillsammans med becca som lovat att hjälpa mig, Snälla Du! (: Det ja dock glömde köpa idag som ja gick ut för att ja skulle köpa va tavelkrokar -,- men men får fixa de i morrn så ja kan sätta upp reseterande tavlor i vardagsrummet så det inte ser så tomt ut :) sen ska ja även bära ner massa grejer till mitt förråd, så jag får undan de som inte ska stå här uppe, tomma kartonger och sånt krimskrams ^^ Men de tar ju inte så hisskelig lång tid men det finns säkert mer att göra här hemma som jag inte har kommit på än, så rastlös hoppas vi på att ja inte blir ^^

Nej nu ska ja kika färdigt på den extremt konstiga filmen.
Föresten angående min konstiga rubrik, skrev den för att IKEA alltid för mig sig roliga saker, haha älska IKEA. aja tänkte bara berätta de xD

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0