Lady GAGA the best idol ever<3

Hej hopp! nu va det grymt länge sen ja skrev, men har liksom inte haft lusten att sätta mig ner och skriva. men nu kände jag att jag ville skriva av mig lite.
För tack vare bästa Caroline littlemonster Nilsson så har jag fått den bästa Idolen nånsin. LADY GAGA!

Herrugud, jag måste va helt knäpp, går inte en dag utan att jag twittrar, går in på youtube och checkar nya klipp med Gaga. Asså hon är världens finaste! alla fina ord som hon säger till alla sina fans det är helt otroligt. OCh kan ni tänka er att människan bara är 25 :O Diggar henner asmycket! hon har en väldigt egen stil, men jag tycker att den är grym, gillar hennes outfits! :D dom är udda men ändå snygga på nåt sätt :D för att inte tala om hennes nya skiva, BORN THiS WAY! så jävla bra! lyssnar på låtarna dag ut och dag in! dom är så jävla bra, och nu när jag har kollat på så mycket videoklipp så har jag börat förstå engelska bättre, så låtarna har liksom fått en innebörd. Vissa låtar mer rörande än andra. :) Det senaste "nättern" har jag drömt att jag träffat henne, men sen vaknar man och inser att det bara va en dröm.. hm suck.. jag hoppas verkligen att hon kommer till sverige och spelar, för då tänker ja dra och kolla! det är ett måste! Hon har fått mig att inse vissa saker, och får mig alltid glad, och hur ja än mår och är på för humör så sätter jag på hennes musik, och det kommer alltid fram ett leende på läpparna. :) hon är helt Amazing♥

I´m allways gonna love you, you´re my hero. I´m allways gonna stay by your side. no one could ever be as good as you. you allways gonna stay in my heart. you´re amazing♥

I love you so much, i hope i´m gonna meet you some day!
Pawsup!

I´m allways gonna be your little monster and you allways gonna be my MotherMonster, Puwsup (''')(''')♥


isn´t she lovely? :)♥


Gourdous! ♥


Paws Up Monsters! ♥


MotherMonster - LADY GAGA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0