Emsan - Magsjuk och megadegapresent!

Hellojsan alla bloggläsare!
ja jag vet, jag är usel på att uppdatera min blogg, men bloggandet verkar inte längre va det allra roligaste så det får bli ett inlägg lite då och då helt enkelt, kännas ändå aldrig som att ja håller det där med att börja blogga oftare för det spricker bara gång på gång xD ja ni min början på 2011 har väl inte varit en dans på rosor direkt, började med en dunderförkylning, och när ja väl blivit frisk från den så åker ja på magsjuka, kuuuuuul. Hm, det börjar ju himla bra tycker ja, men förhoppningsvis så är det på bättringsvägen. :)

En vecka har gått och bästa är nu hemma igen, :) Och under tiden som hon varit bortrest har Emsan kommit på den briljanta 20-årspresenten ;) Tror inte nån kan gissa vad de är, ja förutom ja själv som redan vet de haha! ;)
tror nog hon kommer bli ganska överraskad när hon väl får veta det, ^^ Hon fyller ju inte förren i juli, men hon kommer få veta det väääääldigt mycket i förväg, och vi kommer göra presenten i förväg, :) Och det blir ju en liten present till mig själv också med tanke på att jaa,jag kanske inte ska avslöja för mycket, för då kanske du fattar va de är xD, så två flugor på smällen blir det! :) Lääääääängtar! <3
haha ska bli kul och se din min när du öppnar paketet gumman ;) Det lär ju bli ett leende iaf, de är jag ganska övertygad om ^^ Men slutpratat om de, just nu sitter ja hemma hos min kära familj, har ju tillbringat den mesta av tiden hos Emelie, Coffe, och Charmtrollet, men eftersom ja åkte på magsjuka så kändes det bättre att va hos mamma. Måste ändå tvätta lite kläder och sånt xD
Imorrn ska Emsan fixa bästas paket, som hon inom dågra dagar ska få ;) Så inatt ska Emsan sova på hur det ska fixas (Y)

Nej ni, nu orkar ja inte skriva mera xD får bli mer skriverier nån annan dag ^^

Pussva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0