Emsan - Lösgodis chips och coca cola.

Godkväller!
Sitter här hemma hos mor min, har väl egentligen ingenting speciellt att skriva, kände bara för att skriva för skrivandets skull, av nån anledning. Jag känner att jag har hamnat i ett vägskäl i mitt liv, jag vet inte riktigt vad jag vill göra, eller åt vilket håll jag ska gå för att det ska kännas rätt för mig, dels så är det ju skolan hur ska ja göra med den!? ska jag fortsätta eller hoppa av!? eller ska jag börja jobba!? och mitt singelliv? ska det förbli ett singelliv eller ska det utökas till ett förhållande!? och vart ska jag bo? ska jag bo kvar i linköping eller ska jag flytta tillbaka till Katrineholm!? ja ni många frågor och funderingar är det som far runt i mitt lilla huvud som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Usch ja, jag orkar inte tänka, vill bara vara, slippa tänka på alla problem och bekymmer, men ändå så vill jag veta vad jag vill.. Leva livet!? är det ett slags alternativ tro? Känner bara för att göra massa kul saker..typ, åka på kryssning, jaa typ sånna saker. KUL saker. Usch ordet VUXEN de bara skaver i mitt huvud, varför måste man bli det för?, allt ansvar, alla beslut, nej usch jag är inte redo för de, även fast det är ett måste.. tyvärr.. nej usch nu ska ja sluta va negativ!

Jag vet inte riktigt vad som har hänt sen just DÅ, men uppenbarligen så är vi inte samma slags kompisar som vi en gång varit, vi har varit så fruktansvärt tajta och delat så mycket tillsammans, den tiden vi hade då det är en tid som jag vill ska komma tillbaka en tid som jag saknar väldigt mycket, just nu känns det som att jag bara tappar dig mer och mer, känns som du hänger i ett stup och jag håller din hand hårt, men våra händer håller sakta på att glida isär, är det de som håller på att hända!? vart har jag dig någonstans? Du är den ända som jag alltid kunnat lita på och alltid kunnat prata med, du är den ända som alltid finns där när jag som mest behöver dig. låt inte vår fina vänskap få rinna ut i sanden, den är mer värld än så det vet både du och jag <3









Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0