Emsan - Krasch!

hej.
Oj vilken dag, började med att ja blev väckt av en inte alls glad mormor, som började gagga om EXAKT samma sak som mamma igår...åååååh blir så förbannat trött! Men ja orkade i svara så ja ignorerade ist. Orkar inte ta all skit längre! Sen bar det iväg till linköping för att kolla min post och diverse andra saker. När jag öppnade dörren till lägenheten vällde posten ut, driver av reklam och räkningar... räkningar som jag inte velat varken se eller öppna.
så nu är det jävla roligt.. måste göra massa (för mig) hemska saker i morgon. Men i allt det tråkiga så kom det faktiskt ett glatt besked i brevhögen :) Ett brev från Kfab där det stod att jag blivit erbjuden lägenheten i närvertorp, så Emsan kommer förmodligen bo i nävertorp i kära gamla katrineholm från och med den 1 april, om det går som jag vill. Vilket jag hoppas innerligt på. Tills dess lär ja bo både hos mormor och hos mamma, och söka jobb och greja för nu måste allt ske fort om det ska gå vägen. Så i helgen lär det bli så att vi kommer åka till linköping och packa alla mina grejer, förhoppningsvis kommer M<3 följa med och hjälpa mig också. Nej usch vilken hemsk dag, och det lär väl inte bli så mycket roligare imorrn.. hela jag har kraschat känns det som..

nej inge mer negativt nu. blir för babblit och tråkigt då.
Ska ta och krypa ner för man lär bli väckt skiiiit tidigt.

Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0