Emsan - Hundtricket <3

Hejni!
Nu har det blivit ett sånt där uppehåll igen med bloggandet, men nu kände ja att de kunde va dags att slänga in ett inlägg. Kommer inte ihåg när ja bloggade senast men de är väl några dar sen kan jag tänka mig.
I helgen har det inte hänt speciellt mycket, det var ju tänkt att hjärtat skulle kommit hit igår (lördag) meeen då han körde av vägen (oplanerat) så kom han inte så långt =/ Så vi får se om vi ska ses till helgen ist. Hoppas :) ja så jag har bara suttit här i lägenheten och kollat på tv och suttit vid datan. Har faktiskt varit ute och gått idag, så lite stolt över mig själv är jag faktiskt ^^ Tog mig en runda i skäggetorp, och samtigt försökte ja hitta vart min nya lägenhet ligger men det gick inge vidare xD Får vänta tills ja ska titta på lägenheten istället :)

I torsdags fick jag ju då reda på att jag fått en lägenhet, blev helt överlycklig! ^^ Så den 11 februari ska ja kolla på lägenheten, och den 14:e februari ska ja skriva kontraktet, och få nycklarna :) Så förhoppningsvis kommer det bli kanonbra :) Läääääängtar som sjutton! :D Gäller bara att familjen kommer hit och hjälper mig med möblerna och så ^^ För det klarar jag inte själv ^^

Ikväll har det inte hänt mycket heller, har mest suttit framför tv;en och kollat på de ena programmet efter det andra. Slutade med att jag hittade en film som gick på 3:an. Hundtricket hette den visst. En film som jag bara älskar, en film som verkligen beskriver hur kärleken övervinner mer an man tror och att den även kan ta slut väldigt fort om man gör ett felsteg. Filmen fick mig att förstå att det jag känner för M det är äkta, Jag förstod att jag faktiskt har blivit förälskad, Jag tror inte att jag har kännt såhär för nån som jag känner för M, de är en helt fantastisk kännsla, som bara kittlar i kroppen. Jag hoppas verkligen att det leder vidare till nånting, eftersom han sagt att han känner likadant, så tiden får avgöra vår framtid <3 Jag vet iaf att ja vill titta på hundtricket i sällskap av M <3

Nej ni, ska väl kanske ta och sova, ska iväg på ett viktigt möte imorgon om skolan. Så det gäller att jag är pigg och allert. Och kommer upp i tid framförallt. Så nej nu blir det sova.

Usch vad jag saknar dig, jag vet att du är så nära men samtidigt så långt borta, jag vet att du finns där, men ändå så känns det som att jag snart inte vet var jag har dig, var har min bästavän tagit vägen!?  Jag vet inte hur länge jag klarar av att inte ha (eller ja knappt ha) kontakt med dig, tycker det är sjukt jobbigt. Jag hoppas att vår kontakt kan bli bättre. Saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0