Emsan - Efterlängtad :)

Hejhopp alla glada!

Har nu landat hos mormor, efter en mycket efterlängtad kväll med min underbara vän, som jag har saknat dig gumman <3 Var verkligen inte igår som vi sågs, vi har glidit ifrån varandra, hon har sitt och jag har mitt så det har helt enkelt inte blivit av att vi setts eller knappt hörst heller. Lite tråkigt =/ Många minnen var det som flödade i lägenheten, när låt efter låt som vi lyssnade på hade kopplingar till händelser som vi båda vart med om, saknar det :( Varför ska man glida ifrån varann för?! :( jag vill inte de :( kanske att resan gör det hela bättre? :)
Du & jag, 2 veckor, Sunny Beach <3
Det var så skönt att bara få umgås, prata minnen, prata nutid, bara vara tillsammans, det vill jag ha mycket mera av. I miss the old times/days with you <3
Däremellan blev de lite film också, johan falk närmare bestämt, dock så kommer ja inte ihåg va filmen handla om för den ena filmen babbla vi bort och den andra förstördes av en idiotisk diskussion, som egentligen behövts för länge sen, men som har pågått i år, nu hoppas ja att det kan få ett slut! Orkar inte höra på DITT förbannade jävla skitsnack om den som står mig närmast och betyder mest för mig, tro fan inte att ja tänker släppa henne och sluta umgås med henne, hon kommer alltid att va min vän vare sig du vill eller inte!!! Och hörs sen!!!

Det är HON som alltid finns där,
Det  är HENNE jag går till när jag mår dåligt,mår bra, behöver prata, ja allt!
Det är HON som alltid ställer upp för mig,
Det är HON som jag alltid kan lita på
Det är HON som alltid stöttar mig, no matter what!
Det är HON som betyder mest för mig
Det är HON som alltid kommer vara min bästa vän <3
Och det är det absolut INGEN som kan ändra på!


Tack för att du finns <3

Nej ni, nu måste ja nog sova, så ja orkar upp ^^
måste iväg till nävertorp och hämta min laddare som jag glömde förut, fast lite positivt är det, ja får ju träffa den bästa! <3 

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0