Emsan - börjar falla på plats.

godkväller.
vet inte riktigt vad jag ska skriva men det kommer väl efterhand hoppas jag. De senaste dagarna har varit väldigt lugna, inte gjort speciellt mycket, bara varit hos familjen, och inte gjort ett piss. Försökt ta mig till stan, men då typ ingen kunnat köra så har jag blivit sittandes här. Men imorrn ska ja få mormor att köra mig, har lite ärenden i stan att uträtta, bankärende bland annat, och nåt att köpa föra mina presentkort som jag fick i julklapp. hm, kan bli lite kneppigt, har ju varit inne i några butiker och alla dom har gått ur föreningen så presentkorten gällde inte i dom, och de är ju just dom affärerna som ja handlar mest i.. hm.. suck aja får försöka hitta nåt i några andra affärer helt enkelt. japp, så får det bli.
ja nä, idag har det inte hänt ett skit, bara suttit och kollat på tv i princip, jo jag packade faktiskt iordning alla min grejer, åker faktiskt hem till linköping på tisdag, ska bli skönt faktiskt, ska ta mig ett varmt bad när jag kommer hem, de ska jag! saknat mitt badkar lite faktiskt,

Som ni kanske läste i mitt, (va de förra eller förrförra inlägget?!) hm, iaf så skrev ja om mitt singelliv, och att ja att det kanske inte blir nåt singelliv så småning om, vi får väl se hur fortlöper :) Men än så länge så ser det faktiskt rätt ljust ut, lördag är bokad så då blir det lite myyyys bara han och jag hemma hos mig<3 Det är rätt fantastiskt egentligen om man tänker efter, Han och jag träffades på en fest, tror faktiskt att det var första helgen i januari, elller kanske andra?! aja skitsamma, men sen den kvällen, har vi haft kontakt varje dag nästintill hela dagarna, han har nåt speciellt nånting som jag inte kan sätta fingret på, nåt som jag sakta men säkert börjar falla för, lite fantastiskt är de ;) Bara och hoppas på det bästa <3
M <3

När jag ändå är inne på det här med relationer, inte enbart kärleksrelationer utan även vänskapsrelationer kommer upp i tankarna, ochi samband med de, kommer en låt upp i mitt huvud, som den senaste två och en halv tre veckorna har spelats om och om igen. Har bara fastnat för låten, den är så vacker på nåt sätt, ocg för med sig ett speciellt budskap, som jag tror att ni alla förstår om ni bara lyssnar på texten, och bara melodin till texten gör det hela extra fint. I Love It <3

Låten heter, Utan dina andetag <3

aa, skulle skickat upp ett klipp med låten men de vill sig inte idag, så får bli en annan dag,

Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0