Emsan - Svaleskär <3

Hej på er!
Ett litet tag sen jag skrev nåt här igen men nu är jag på hugget igen. Ska inte skriva värsta uppsatsen nu utan tänkte bara skriva lite kort.
Har väl inte hänt så mycket, i fredags blev jag hembjuden till jenny, så dit for jag iväg, och fick även träffan ida, sandra och jenny nummer två :) Mycket trevligt, blev pizza, spelade wii och till sist blev det film :) En väldigt rolig sådan xD The ugly truth tror ja visst den hette, rekomenderar er att se den ni komma garva sönder xD

Idag har det inte hänt speciellt mycket, tog mig en prommenad mitt på dan, sen har ja bara suttit här hemma. Och så klart så bänkade jag mig vid tv:en för att kolla på min favoritserie numera som jag följer varje lördagkväll :) Svaleskär :) Ruskigt bra tycker ja :) Den är jätte bra och just nu jätte spännande, En sån där serie som man bara vill se mer av tills man får veta hur det går med allting. :)
Och skådisarna tycker jag gör ett asbra jobb, speciellt huvudrollsinnehavaren, "sara" men som egentligen heter Rebecca :) Du är grym! Längtar till nästa lördag, då nästa avsnitt visas. Och vem sitter bänkad då, om inte Emma! :)

Nej nu ska ja kolla klart på filmen sen blir det sova, slänger in två bilder från serien.
Godnatt alla fina <3


"Sara" Eller Rebecca Holst :)

Ibb, Sara, krasse och Irmelie :) 


Kommentarer
Postat av: emeliijje

svaleskär är jättebra!

2011-03-27 @ 12:07:16
URL: http://emeliijje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0