Emsan - Bästavän<3

DIN BÄSTAVÄN, SVARA OM DU ÄLSKAR HENNE!


Vad har hon för hårfärg just nu?
Brun/rött :)
Brukar hon färga håret? japp, men det händer ju inte allt för ofta ;)
Vilka färger har hon haft? Bara brunt och nu rödbrunt ;)
Vad har hon för parfym? Hm, hon har haft laila bagges parfym men tror hon har nån annan nu  xD
Vad brukar hon använda för smink? foundation, puder, rouge, mascara, ögonskugga, kajal, läppstift :)  
Vad är erat första minne? Oj då, de kommer jag inte ihåg :O
Är du avundsjuk på henne? nej, varför skulle jag va de? skulle väl va på hennes utseende isåfall, hon är ju grymt söt :)
Vad heter hennes syskon? Robin och tova ^^
När träffades ni första gången? Hm, ja du de är ett antal år sen :P :)
Hur träffades ni? jag tror vi träffades ute i en lekpark eller nåt sånt :S
Vad går hon på för sporter? inga alls :P vet inte om hon gott i nån sport innan :P
Vad brukar hon göra på helgerna? Umgås med vänner och sin sambo :)
Vad brukar hon göra efter skolan? ja nu för tiden går hon ju inte i skolan längre, eller aa hon pluggar på distans :)
Har ni kramats? jaa, det har vi :)
Har ni pussats? haha, på fyllan xD
Brukar ni säga att ni älskar varandra? har hänt några gånger :)
Har hon fräknar? njaej några kanske har inte kollat upp de så noga ;)
Har ni kollat på film någon gång? Oj, mååååååååånga gånger :)
Har ni bråkat någon gång? tyvärr jaa så har vi ju de :(

Har ni sovit i samma säng?
Haaaha, jaaa ett ex antal gånger ^^
Har ni skrattat tills ni gråtit? haaaaahaa, jaa fy faan xD
gjorde du då? kommer jag inte ihåg xD
Har hon sett dig gråta? japp de har hon :p
Vad ska ni göra i sommar? hm, fira att hon fyller 20 :D foörhoppningsvis flyga utomlands! :D
Hur länge har ni varit kompisar? Ja du en 11-12 år måste det va :) <3
Har hon svikit dig någon gång? Vet inte riktgt, det är väl mer jag som svikit henne skulle ja nog säga, men sånt ångrar jag :/
Har ni pratat i telefonen någon gång? Haha, jaaa självklart :)
Är ni kompisar om 10 år? jaa, det hoppas jag innerligt att vi är :) <3
Och sist, vad heter din bästa vän? Rebecca "hulda" Jakobsson<3

Jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0