Dag 07 - Min bästa vän.

Ojoj, nu kommer det bli ett långt inlägg, för att berätta om min bästa kan ta sin lilla tid så håll ut!

ja som nog så många redan vet så är det nog inte så svårt att gissa er till vem som är min bästa vän, men eftersom jag gör den här listan så berättar jag det än en gång ^^

Jag har känt henne i 11-12 år, och det har alltid varit något speciellt med henne, det märkte jag redan när jag träffade henne första gången, hon är den ultimata kompisen som jag tror alla skulle vilja ha. Trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag skulle träffa en vän som henne men jag hade turen med mig. Min bästa vän betyder så oerhört mycket för mig, för att hon har gjort så himla mycket för mig. Jag kan verkligen prata med henne om precis allt, och hon ställer jämt upp och lyssnar. Hon är den ända som vet hela min livshistoria, och då menar jag verkligen HELA. Det är så skönt att veta att jag bara kan plocka upp min telefon och smsa eller ringa henne om jag behöver prata. Tyvärr så umgås vi inte så mycket längre då vi dels bor i olika städer och hon har sitt och jag har mitt men vi försöker ändå hålla kontakten och ses när vi kan. Jag kan lätt och enkelt säga att hon är den person som står mig närmast och jag kan ärligt säga att hon betyder mer för mig än min egen famillj, och anledning till varför det är så vet bara hon. Min bästa vän är oerhört snäll och omtänksam och vill alltid sina vänners bästa. Jag tror inte att man kan hitta en bättre och snällare vän, inte i mina ägon iaf. Det finns ingen som kan mäta sig med henne och komma upp till den nivån hon är på, (kompismässigt) Jag är så grymt tacksam över att du finns i mitt liv, och har gjort mig till den människa jag är i dag. utan dig skulle jag absolut inte blivit den jag är. Tack för att du är du och för att du alltid finns vid min sida och stöttar mig när jag som mest behöver det.

Jag älskar dig <3


Rebecca Jakobsson <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0