Dag 06 - Min dag.

Ja så här har min dag sett ut.
Sovit väääääääldigt länge, gick upp och fixade mig lite frukost i form av vaniljyoughurt, flingor två mackor med salami. Mycket gott. Under tiden som jag käkade kollade jag lite grann på tv. Inte för att det fanns så mycket att titta på men ändå xD efter att jag käkat upp min frukost, bytte jag om till vardagliga kläder och satte mig för att plugga en stund, fick sedan ett samtal av bästa becca så pluggande avbröts, pratade med henne ett tag, sen la vi på och hon gjorde väl sitt och jag, jaa jag satt i min soffa framför tv och dator och väntade på bättre tider ^^
Och så har hela min kväll sett ut, och nu pratar jag med henne igen (: Lär väl prata med henne tills vi båda somnar som de senaste dagarna ^^ 

Ja, så har min dag sett ut, nej dags för att göra nåt annat.
Tjingeligng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0