Dag 05 - vad är kärlek?

ja ni, kärlek för mig är nog när man tycker om någon väldigt mycket, och verkligen kan vara sig själv med den. Att få vara lycklig, och kunna säga jag äslakr dig och verkligen mena det från hjärtat. Kärlek är något fint nåt som alla människor behöver för att kunna leva. utan kärlek vore världen bra annorlunda. Jag själv har inte hittat den rätta än, och bara längtar tills jag har just DEN personen bredvid mig så jag kan säga dom tre gyllene orden. som bevisar min kärlek till den personen. Kärlek är också något som kan vara både väldigt jobbigt, och krångligt. Att hitta den rätta är inte alltid det enklaste. och att få ett krossat hjärta, eller att vara olyckligt kär kan va väldigt jobbigt. Så kärlek för mig har många sidor. så förhoppningsvis hittar jag den jag vill ha så småning om.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0