Dag 03 - Mina föräldrar.

Mamma: ja blogg.se bestämde sig för att jävla sig sååååå hela texten försvann så nu blir det fanimej kortfattat!
aa. Min snart 53 åriga 3 barnsmamma är en förhållandevis snäll och trevlig person men som så många andra har hon sina DÅLIGA sidor. Som jag hatar. För hennes åsikter om vissa saker går mig på nerverna!
visst jag älskar min mamma, men ibland får det fanimej räcka. min mamma och jag har aldrig haft den där riktiga mor & dotter relationen, utan jag har hela tiden vänt mig till min bästa vän som varit och är min stöttepelare. Har känt att jag aldrig kunna prata med min mamma om en hel del saker, så becca har kännts som självklar när det gäller det. Tvekar inte en sekund på att gå till henne om det skulle var nåt för jag vet att hon lyssnar och hjälper mig.
mamma tycker si och så och anser att jag inte ska umgås med min bästa vän, men hur mycket hon än försöker så kommer jag aldrig att sluta umgås med min bästa vän, så LÄGG NER!
men jag kommer ändå alltid älska min mamma för att hon är just Min Mamma. <3

Pappa: Min pappa är som så många andra pappor, rädda om sina barn. Men när ja va liten så va han inte den fadersfigur osm jag ville ha. han va inte där när ja behövde min pappa. Min mamma och mormor har berättat en sak och pappa har berättat en helt annan om hur det egentligen var under min uppväxt dom emellan. Så jag vet faktiskt inte vad jag ska tro. pappa har heller inte varit den som jag nånsin kunnat prata med utan det har återigen varit becca som tagit den platsen och funnits där när jag behövt det. och eftersom mamma och pappa skiljde sig år 1998 så har min barndom varit rätt tuff plus att jag också under 10 års tid utsattes för mobbning. som jag dessvärre aldrig berättade för nån. eller jo på senare tid.. dock inte för min föräldrar. Tyckte att det var så skönt och enkelt att kunna svara att allt var bra när det i själva verket var ett rent helvete. Som tur va så är becca världens bästa vän och hade det inte varit för henne så hade jag definitift inte varit den människa jag är idag. Men självklart så älskar jag min Pappa för att han är just min Pappa <3

ojojo blev långt detta iaf men aja. hoppas att blogg.se vill sig den här gången då.
Har tyvärr inga bilder på mina föräldrar så det får gå ändå.

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0