Dag 01 - presentera mig själv

jaha då ska jag väl försöka mig på den här 30 dagars listan. haha xD

ja, en liten presentation om mig själv då!
Jag Heter då Emma Wormén, är 20 år gammal och blir 21 i maj. Är född och uppvuxen i Katrineholm, där jag även har min familj boendes. även mina vänner bor där. Jag själv bor i Linköping i delen av stan som kallas skäggetorp. Anledning till att ja hamna just i linköping är att jag faktiskt pluggar påå universitetet till lågstadielärare. Har alltid tyckt om att arbeta med barn och har större delen av min uppväxt haft små barn runt om kring mig. Har även varit gympa ledare för små barn. Men då ja flyttade till linköping fick ja lägga ledarskapet på hyllan. Så nu satsar ja helhjärtat på min framtid som lågstadielärare och beräknar att vara klar lärare år 2013 eller om det var 2014 kommer inte exakt ihåg. xD Jag är en väldigt snäll och omtänksam person som kanske ibland är lite väl snäll, men de är nog för att ja vill att mina närmaste ska må bra och så vidare. Jag är för det mesta glad och sprallig och har mina små ryck ibland ^^ På min fritid gör ja inte så mycket, pluggar, försöker ta mig en prommenad då och då när jag kan. Tycker även om att umgås med mina vänner. Speciellt den bästa av dom, för att hon och jag kännt varann så pass länge och hon är den ända som vet precis allt om mig. Så det är fruktansvärt skönt att ibland kunna prata med henne. <3

Sådär finns väl inte så mycket mer att berätta om mig själv. Är det nåt ni tycker att jag missat så säg till vettja! ^^
Slänger in en bild på mig själv också ^^



Bild tagen förra året i maj innan ja skulle iväg på studentbalen. Så bilden är snart ett år gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0