Emsan - Umgänge med den bästa!

hejhopp! ja, det blev inte hem till mor idag, istället ville B:s mamma att ja skulle följa med B hem och hålla henne sällskap, så ja tänkte ja varför inte, har ju inte setts på ett tag nu så jag känner att vi kan behöva umgås lite. (:
så just nu sitter jag här vid B:s dator och klickar runt lite medan hon babblar i sin telefon som ringer 24/7 xD okej inte rikigt men nästan ;) B och jag har pratat en del idag och även mormor fick reda på en del saker som hon inte visste, så nu har saker och ting tagit en annan vändning känns det som iaf, men man ska väl inte hoppas för mycket. Så ikväll blev vi tydligen bjuda på nån så kallad "påskfest" så vi ska väl fixas oss och greja och sen draaaaaar vi på partaaaaay! ska bli kul, var inte igår som B och jag verkligen festade tsm. Ska bli kul faktiskt :) i have missed you honey! ♥

så ikväll ska Emsan ha KUL! nej hörre ni, nu ska nog jag sätta lite fart, B sprang precis ner och skulle möta våran skjuts som ska ta oss till "påskfesten" :) Nej dags att kiiiiila!


love ya! ♥

usch här kan man ju inte sitta!

tjingeling!

/Emsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0