Emsan - Sanningen kommer alltid fram <`3

hejhopp i lingonsnåren!
jaa som ni kanske märkt så är det här med bloggande inte riktigt min grej längre, har mitt hushåll att sköta, plus pluggandet. Så bloggen har hamnat väldigt mycket åt sidan. Men ibland precis som just nu kände jag faktiskt för att blogga lite.

ja, vad har då hänt sen senast jag skrev, jo jag har varit hemma i Linköping en hel del nu, kom hem från Katrineholm förr förra torsdan, och har sen dess städat och stökat och pluggat här hemma, vårvärmen har ju kommit också så nästintill varje dag har Emsan suttit på balkongen och steeeeeeeekt! riktigt jäkla nice! måste nästan ha varit uppåt 20+ på min balkong! :D Älska!
Tiderna förändras och det har även beslutats att kära B kommer att flytta hit till helgen, och med de medföljer mycket för både henne själv och mig att fixa. Hon kommer hit med ett helt gäng grejer på onsdag och sen drar vi till k-holm! Där jag ska hem till mor och fira påsk. skoj!

I Fredags kom Frida hit, och eftersom det var hennes födelsedag så passade vi på att fira henne ordentligt, så Emsan ställde till med fest, dagen till ära! :) Fick även träffa på min supertrevliga granne som berättade både det ena och det andra om grannarna häromkring, rätt kul att veta faktiskt ^^
Blev även uppbjuden på några öl nån gång så det ser jag fram emot :)
Men först och främst ska det fokuseras på dels skolan och dels B:s flytt. Kommer nog bli bra tillslut. :) ♥

Fick veta nåt idag som fick mig att ta en seriöst funderande, om det verkligen är värt att lägg ner energi på M eller om man ska skita i det, för det ja fick veta gjorde att jag verkligen vill veta vad han menar. menmen, sanningen kommer alltid fram förr eller senare..

nej nu ska ja sluta skriva ska plocka ut mitt internet ur denna dator och plugga in det i min andra så frida kan fixa den så den går att använda, hoppas att det funkar :D

Tjaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0