Det sätter sina spår.

Hejhopp igen, känner att det här med mitt bloggande är lite halvtaskigt xD Menmen, försöker iaf uppdatera när jag har lusten till de :) Usch vad tiden går fort, har snart bott i Linkan i tre veckor, helt sjuk ^^ Men ack så underbart :) Nolle-P är också slut tråkigt nog, hade avslutningssittningen i lördags, sååå grymt kul, men när läx, ÖF, foul, och lärarsektionen sjöng sektionsgycklet förstod man att nolle-p var slut, gryyyymt tråkigt, tårarna kändes inte långt bort faktiskt :( Saknar Alla OZare grymt mycke, =/ med det är skönt att man har kontakt med en hel del av dom :) två av dom går i samma seminariegrupp, så det är rätt skönt ändå, men på samma gång jaa, saknaden finns där, och påminner hela tiden om dom två första veckorna. Två veckor som jag nästan inte kan beskriva i ord så bra vad dom. Så mycket, kul och har träffat så många fina människor, dom bästa finns ju i vår grymt fina Nollegrupp " Trollkarlen från OZ" Namnet säger allt nästan :) Kommer minnas de här för resten av mitt liv, <3

Måste framförallt säga ett stort TACK till våra 7 fantastiska faddrar, Fia, Isabell, Helena, Emelie, Jakob, Jonas och Olof :) Ni gjorde ett sånt grymt bra jobb och har tagit hand om oss så grymt bra, kanske ett extra Tack till Fia som varit vår kontaktfadder, och slitit och skickat ut sms varje dag om tider och mötesplatser och annan viktig info om saker och ting, och även fixade allt med alla biljetter när det var som mest kaos. Grymt bra gjort fia! <3 En stor eloge till dig! :) Bättre faddrar kan man inte ha <3 Det ska belönas med ett faddertack så småning om :) Det ser jag verkligen fram emot :)

Dagen idag har varit väldigt lugnt, gick upp vid nio för att sen till klockan tio bege mig till Nh för att möta upp min grupparbetesgrupp för att gå igenom våran uppgift :P Men var inte kvar särkillt länge pga av min dunderförkylning så jag cyklade hem ist. Tog mig ett bubbelbad och har sen bara degat framför datan, ganska skönt faktisk, får se om jag pallar med skolan imorrn, annars är det kravalletten imorrnkväll som gäller :) Ser jag fram emot :)
Iövriigt måste städa mitt rum och bädda den andra sängen imorrn ;) Varför!? Jo för världens bästa Becca kommer hit på besök på fredag :) Läääääängtar, :) Vi har ju inte setts på va kan de va en dryg månad nåt sånt så det ska bli skönt att se henne igen, saknar henne så gryyymt mycke<3 :) Så klockan 08.00 anländer hon till stationen på fredag :) Välkommen gumman! <3


Nej nu ska jag nog stänga av och gå upp och sova lite, behöver sömnen om jag ens får nån sömn så som jag hostar xD
Aja, nej dags att släcka, slänger in en bild på våra fantastiska faddrar! <3


Från vänster: Helena, Jakob, Fia och Isabell :) <3


Olof och Jonas :) <3


Och sist men absolut inte minst Emelie :) Även jonas och jakob är med på bilden :)

Tack för två fantastiska veckor faddrar! <3

Puss eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0