Äntligen!

Godkväll!
Ett litet snabbt inlägg såhär på kvällskvisten :) Har bara varit hemma idag, orkade inte gå till skolan, med min förkylning =/ stannade hellre hemma och kurera mig till imorrn :) Har städat och grejat på rummet, plockat undan alla grejer, bäddat den andra sängen, damsugit och ställt iordning böcker och grejer så nu kan man gå in i rummet utan att snubbla omkull xD Jaaa, nu är det snart freeeeedag! :D som jag längtar, om dryga 10,5 timmar är hon är :D Är så glad så jag tror ja spricker :) kommer bli så glad imorrnbitti så ja kommer springa fram till henne och bara krama om henne :) Det är sjukt egentligen hur mycket man kan sakna någon, menmen, ska bli sååååå skönt att få se henne :)

Och det är liksom vem som helst som kommer utan, de är min allra bästa vän! :)

Nej nu ska ja göra annat! räkna ner timmarna typ ;)



Becca, En sann vän man ALDRIG kan vara utan <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0