Emsan - minus isbjörn

Godkväll, eller god tiiiiiiiiidigt morgon kanske man ska säga!? xD
Ja ni, igår var de ju tänkt att BeccaN och jag skulle ha inflyttningsfest, meeeeen folket som skulle komma dök aldrig upp. Så det blev jag, beccaN och jörgen. Vi lagade och åt massa tacos tsm sjuuuuuuuuukt gott! :D Satt och pratade gammla minnen, usch vad ja saknar den gamla tiden =/ <3 
Vi övergick Sen till ciiiiiiider och musiiiik i alla dess former ^^ Allt från "var ligger landet där man böjer bananerna" Till Kebabpizza xD efter ett tag knallade jörgen hem, eftersom han skulle jobba och jag och beccaN fortsatte det roliga ensamna i vanlig ordning (Y)
Vi satte igång att köra ett ölspel.. haha såå kul, jag diggar dig Beccan! <3

Ja idag har vi inte gjort så mycke, sov ut och blev väck av mormor som ringde och babblade om allt mellan himmel och gjord. Sen käkade becca och ja tacos och lyssnade på musiik, innan vi stressade sönder till bussen för att hinna till tåget som skulle gå 18.05. Och tur som vi faktiskt hade den här gången så hann vi med tåget. :)
Faast dom hade lite problem med att få upp dörrarna till tåget då nån spärrknapp till dom hade fått för sig att sluta fungera så där ute i MINUS ISBJÖRN kylan och vänta på att få gå in i tåget. Efter en stund kom vi in och vi kunde åka HEM till Katrineholm :) Jaa det blev en spontantripp xD Eller aa BeccaN var ju tvungen och åka hem, men eftersom vi var bjudna på fest ikv så joina jag också :)

När vi kom till stan knallade vi bort till min kära mormor där vi gjorde oss iordning och ja slängde i mig två mackor xD (ska fan göra de nu meeed, hungrar sönder fan! :O ) När vi var klara gick vi och mötte upp Empan, och vi knallade iväg för att de var tänkt att vi skulle träffa molle och festa med honom eller nåt sånt, men att få ur molle nånting när han är onykter är ju lättare sagt än gjort. Fan både Empan, BeccaN och jag höll på att frysa sönder för att han aldrig kläckte ur sig var han var. Så det sluta med att vi sket i honom och knalla hem till Empan ist! (Y) Så där blev det förfest! Mkt trevligt :) Med singstar och sånt trevligt :) Efter många snurrar både normalt och uppochner knallade vi sen ner till krogen efter att Molle äntligen hittat oss. Grötskalle! xD

Och nu är jag hos mormor igen, BeccaN hamna hos victor inatt, usch hon frös ju sönder stackarn =/ <3
Tur att Victor plockade upp oss. Fick skjuts hit.

Imorgon väntar en tripp till min kära moder för att hämta lite grejer och sen träffa beccaN en sväng innan ja återvänder till min kära bostad i Linkan! BeccaN kommer tillbaka senare i veckan (:

Nej dags för en eller kanske två nattmackor innan det är dags för lite efterlängtad slömn.

Tjolahopp Tjolahopp Godnatt!


jag ställer alltid upp till 100 % det vet du hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0