Emsan - Fotografering och annat bus!

Hejhopp! Ojojoj vad snö det har kommit, och kallt som bara fan är det också. Har som tur va inte varit ute några längre stunder (ÄN) så än så länge så har ja inte lidit men värre lär det väl bli på torsdag då vi ska sticka och storhandla, och gå i det här superroliga vädret OM inte markus kommer hit vill säga (:

Jaa, igår stack jag och BeccaN ner till stan klockan halv fyra för att fotograferas oss, så kallade kompiskort (: Det gick riktigt bra faktiskt, förutom att jag var så förbaskat stel av nån anledning. Men men fick till många fina och bra bilder :) 250 stycken blev det närmare bestämt, och ja vi kan ju säga som så att vi höll på MYCKE längre än vi planerat. xD Trodde de skulle ta max en timme, men ICKE. Halv sju var vi hemma så¨drygt 2 ½ timme tog de, puuuuh det kändes i kroppen efteråt vill jag lova ;) Faaan gjorde ju massa olika roliga bilder :) Nu är det bara att vänta tills bilderna kommer, då vi tillsammans ska väla ut EN av dom 250 bilderna som togs. Det lär ju bli beslutsångest AB xD Vi ska nämliga förstora det kortet vi väljer och sätta upp på väggen här hemma :) Ett minne förlivet, och nåt lite annorlunda och dessutom ett lite finare kort på oss båda :) <3

Idah har jag väl inte gjort så speciellt mycke, hållt mig inne pga det så icke roliga vädret, fan halv snöstorm ju :O
Har diskat och plockat lite här hemma, för det såg ju inge vidare trevligt ut vill jag lova.
Sen har jag bara umgåtts med BeccaN. Börjat planera inför fredag då det blir inflyttningsfest för hela slanten :D
Dock ingen stor med tanken på de utrymmet vi har men en liten blir det allt :) Ska bli kul :)
Dessförinnan är det ju torsdag och då blir det som jag skrev tidigare storhandling!! :D Och Jag har också tänkt köpa varsin ny outfit till både mig och min skrutt (: Hoppas att du kommer tycka om det hjärtat <3 

Ja nej, nu blev det ett långt babbelinlägg igen, haha! ;)
Ska kanske sluta skriva innan ni somnar där framför era dataskärmar xD ,

Skruttan har somnat i soffan så ja ska väl också joina och besöka drömvärlden. :)

Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0