Emsan - Fan jävlar klåfingriga idioter!

Oooops. inget blogginlägg på över en månad, dålig stil av mig ^^ Får det bli ändringar på :P

har väl hänt en hel del, Har flyttat till min EGEN lägenhet, sååå förbannat skööööööööönt! Rå om sig själv, göra det man vill NÄR man vill det, och vara oberoende av andra. Har becca hos mig (: hoppas att hon har det bra iaf, även fast hon saknar dom där hemma och trots det som hänt oss =/ Känner mig trygg när hon finns hos mig, <3

Ja det händer väl inte så jätte mycket, dagarna går och jag knegar på. :P
I lördags hade jag en liten fest här hemma, som dessvärre slutade i ett samtal till polisen. =/
Hade ett par grannar i huset bredvid som undrade om dom fick festa med oss, och dum i huvvet som jag är lät jag dom göra det vilket jag aldrig nånsin skulle ha gjort, och som jag ångrar utav bara fan nu. Dom var iaf med oss och dom var jätte trevliga och dansade och sjöng. Tills vi la märke till att dom både snodde öl av jonas och markus (mina & beccas kompisar) och vin av Becca utan att be om lov. men vi tänkte inte mer på de. Sen före klockan två fick dom plötsligt brottom hem och försvann på stört. Becca la då märke till att hennes flaska vin var borta. Och det som vi märkte sen var det som gjorde oss alla arga, ledsna. Dom hade plockat med sig 5 Mobiler dom fittorna. Markus mobil, min tutch mobil. Beccas två telefoner och den telefon som jag lånade av becca. Spårlöst borta, vilket betydde att det inte kunde vara nån annan än dom. Så vi ringde polisen från jonas telefon (han var den ända som inte blivit bestulen) Blev ett långt samtal och vi berättade både det ena och det andra för dom. Så här står vi, utan mobiler så vi kan inte ringa nån och ingen kan nå oss om det skulle vara nåt. Det jag tycker är värst är att det är becca som drabbats värst, som i princip hade sitt liv i sina telefoner. Allt pga mig.. förstår inte hur jag kunde vara så dum. Och att dom sen inte kan hålla sina jävla fittfingrar i styr utan måste sno från oskyldiga människor! Jävligt dålig stil! Så nu väntar ett papper hem från polisen med anmälan och så får vi se om dom överhuvud taget gör nåt. Jaja, det återstår att se.
Förlåt gumman <3

Ja ikväll har det varit en lugn hemma kväll med filmmys, med becca och Jörgen. (: Kollade på Just my luck xD :) Sjukt skruvad film,  men ack så bra :) Sen när Jörgen gott kollade även ja och vännen min på rånarna. Myyyys :) Tack för en trevlig kväll mina vänner <3 
Och just nu sitter jag här ^^ Har inte suttit vid datan på flera dar så kände att det var dags nu xD





Känner mig trygg när du finns hos mig,
Jag älskar dig, även fast jag kan vara en riktig jävla idiot ibland.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0