Emsan - Bästavän <3

Hej igen! Nu har det iaf inte gått över en månad sen ja uppdaterade sist. Bra jobbat Emsan!
Ska väl försöka se till att blogga lite oftare än en gång i månaden ;) Haha!
Jaa, helgen har varit bra faktiskt :) I fredags hade vi ÄNTLIGEN tvättstugan efter mycket letande efter det där förbaskade tvättlåset. Men nu har vi hittat det så det var riktigt skönt att få tvätta faktiskt, ja menar tvätthögen var ingen hög längre, det var snarare ett Berg xD Så nu har vi båda rena kläder i garderoberna =)
I lördags skulle Markus och jonas kommit förbi på en vinkväll tillsammans med oss, men jonas vägrade höra av sig och svara, Vi försökte få tag i honom i över två timmar utan resultat. Tillslut fick vi tag i Markus som berättade att dom skulle åka men att jonas dragit till Norrköping av nån anledning. Vi väntade och väntade tills vi tillslut slutade vänta och förstod att dom inte skulle komma, för tillsist fick vi inte ens tag i markus heller. Så vi körde vinkväll för oss själva ist (: Och det gick ju an det med :) Men nästa gång kan du väl iaf höra av dig och säga att du inte kommer ist för att säga att du ska komma en stund och sen bara skiter i att höra av dig och säga att det blev ändrat. Men jaja, becca och jag ska iaf ge igen nästa gång ;) Vi dansade och sjöng och hade kul utan dom ^^ Ist tittade Jörgen över en sväng vid tre snåret ^^

Idag har det inte hänt så mycke, blev äckt vid halv sju ikväll då min kära vän kom hem. Då blev det upp och hoppa och laga mat, haha ibland är hon lite småelak min becca xD Menmen, käkade mat, och kikade på en beckfilm mycket ttrevligt :)
Har också mejlat fotografen nu ikväll, så imorrn vid halv fyra ska vi befinna oss i hans fotostudio och ta lite bilder på oss :)
Kommer nog bli super :) Justja, resan är bokad också :) 21 maj sticker vi till bulgarien en vecka och bara har det skönt becca och jag :) Så jag firar min 21-årsdag utomlands, Tufft! :)
Nej ni mina vänner nu ska jag ta och släcka datan och försöka få liv mitt hjärta som slocknat på soffan.
Så hon får byta om och lägga sig i sängen ist. (jag lovar inge skönt att sova med alla kläder i den soffan) 

Nej dags att väcka henne. 

Pusshej!



Jag finns alltid här för dig, Jag älskar dig <


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0