valborg + massa annat xD

Heeeej på er! oj nu har de gått ett par dar sen ja bloggad senast :O Skärpning!
Tänkte iaf berätta om min helg lite snabbt och kort sådär :)

Fredag: I fredasg var det ju som sagt valborg och det firades med klass fest @ tessans place ;) Riktigt kul trots någrs små incidenter, vi hade faktiskt rikigt kul, eller jaa jag hade de iaf :D Vi dansa och körde ölspelet, och hade grymt kul ;)
vid elvasnåret rörde vi oss alla ner till statt för studentfeeeest :D Och vilker draaag  det var där inne :D Riktigt skoj :D Efter att ha vart där ett bra tag rörde vi oss mot krogarna, bar snabbt inne på lilla, sen vidare till picasso, där det var liveband ;D så vi tog oss en sväng om, körde lite bugg bland annat. ;) när vi var klara där gick vi bort till sanmarino som precis skulle stänga så de var bara atti vända på klacken xD
innan vi gick "hem" till becca kilade vi in på maistro och köpte lite att äta, goott ;D Ganska välbehövligt efter allt festande ;)
En riktigt kul fredagskväll om jag får säga det själv :) Och ta de lugnt bilder från i fredags kommer men dom är rätt många och jag orkar inte ladda upp dom just nu, tar sån jäklans tid xD så de får vänta ;)

Lördag: Vaknade upp hos becca, efter en orolig natt, becca fick åka till akuten med sin fot stackarn :/ Låg på helspänn ända tills hon och tobias kom tillbaka, Men som tur var så var det inget brutet iaf :)
Gick hem vid ett snåret då ja möttes av Ellinor i hallen :) De andra låg och sov eftersom natalie vart vaken nästan hela natten på grund av hennes feber :/ Så dom var nog lagom utmattade och trötta.
Fixade mig en hamburgare och satte mig framför tv, och där blev jag sittandes, eller aa vi åkte till affärn en snabbsväng annars var ja bara hemma ;) Kan va skönt det med ^^ Upptäckte också att jag hade päronshoott i håret efter emelie ;) Som av misstag vippat på flaskan när vi dansade och höllt över mig xD Men det gjorde inte så mycke :) gick ju bort när ja duschade så ;) Blev alltså en väldigt lugn lördag, var ganska mör i kroppen och öm i fötterna var ja ;) Inte så konstigt med tanke på att jag gick i högklackat hela kvällen xD

Söndag: igår åkte vi hem till mamma, vi skulle ju skjutsa hem ellinor så vi stannade kvar ett tag :) Kollade på när hasse och sören flyttade korna, de är ett projekt i sig kan ja säga.. och få in alla kor i transporten och skit xD Men det gick ju bra tillslut :) Sen blev det middag i form av potatis och kalopps :) mycket gott :)
En stund efter maten åkte vi hemmåt, släppte hundarna i grusgropen så dom fick springa av sig lite innan vi åkte hem :)
Just ja, såg reprisen av Jakten på julia :D och Vår Ellen håller sig kvar :) Hon är ju superduktig :)
Nu får vi tagga till på lördag, då måste vi rösta gärnet igen ;) ! 
 
Och på söndag är det ju studentkryssning också :D :D är taggad som faaaaan :D ska bli grymt kul :D
Men tills är det PLUGG PLUGG och åter PLUGG som gäller.. känner mig jättestressaad, kommer ja verkligen hinna med allt innan betygen sätts? :S De är ju frågan... får lägga på ett jäkla kål nu allså :P

Idag har det inte hänt så mycke, skolan som vanligt. Började tio i tio så jag sov till halv nio sååååå jäkla skönt :)
Hade jag haft en cykel så kunnat sova lite längre.. vill verkligen ha en cykel så ja kan cykla till skolan. :)

Den här tillexempel :) En perfekt cykel som jag skulle kunna tänka mig :D På så sätt slipper ja ju ta bussen och passa tiden till den :D Nån som vill ge mig? :D

jaa sen efter skolan tog jag tvåbussen ner till stan för se om jag hittade en plånbok och penna + stift :) Stift och penna hittade jag, men dock inte plånboken jag var på jakt efter -,- får kolla imorrn igen, kan ju ha missat den :P

Imorrn är det tisdag och imorrn MÅSTE jag plugga, har dels redovisning på onsdag sen har jag redovisning på tosdag också :S Ojoj, hur ska de här gå..

nej dags att göra nåt vettigare än att sitta här, blev visst inge "kort och snabbt" inlägg det blev ett megalångt istället xD Men aja bättre än inget alls iaf ;)

Hare bäst!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

bilder! :))

2010-05-03 @ 22:18:36
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0