Studentkalender, CHECK!

hej på er mina vänner! Känner att de har blivit lite bloggtorka IGEN.. fy på mig, :P men har varit så mycke de senaste dagarna så jag har inte haft tid och ork till att blogga. Och sen har ju min dator lagt av också så jag lånar Em och Cc:s data lite då och då :P igår blev våran student kalender ÄNTLIGEN färdig så nu står den uppe på bottenvåningen i skolan :) Tycker den vart riktigt check faktiskt ;) HANDgjord som vi sa ;) och vi går ju Barn & fritid så jag tycker att de vart himla bra :)
Eller vad tycker ni? :)


Fin va? :)

Ja ni :P Nu är det bara den här veckan som kommer kvar sen sätts våra slutbetyg, känns både bra och lite små läskigt på samma gång.. :P menmen, ska verkligen kämpa in i det sista! :)
Idag är det lördag och just idag är det BAL :) Var och fixade till håret hos Pappa och Anna vid elva snåret :) Va klar vid tolv taget :) Anna är riktigt duktig på de där med frisyrer :)
så nu är det bara klänningen och sminket som ska på sen innan de är dags att dra sig till Hedenlunda i Flen :)
Ska bli spännande och se vad den här kvällen ger :)
Kul ska det bli iaf :)

Och på onsdag fyller man 20 också :) Får se vilka som kommer på fredag för att fira mig :)
Då blire feeeeest! :D OCh då är ju mössan på också! :D Kan de bli bättre! :)

Nej nu ska ja ta och kila vidare!
Har ju inte hela dan på mig ;)

Hare gott!

Pusshej!

/Eemmzziiee

Kommentarer
Postat av: jennie

snygg ;)

2010-05-23 @ 23:47:45
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0