skoproblem!?

hej hopp på er! Den här dan började inte alls som ja hade tänkt mig, jag försov mig... börjar ju 08.25 men aa, ja vaknade 08.28.. och då kan ni ju räkna ut vem de var som flög ur sängen ut till badrummet fixade håret lite snabbt, slängde på mig första bästa plagg ja hittade, sen var det bara att ge sig iväg.. gick hela vägen till skolan, orkade inte sitta hemma i en halvtimme för att vänta på bussen, så jag gick/sprang hela vägen till skolan, var helt död när ja kom fram^^ men aa resten av dan har gått bra ^^ Kommit en bra bit påväg med studentkalendern också :) Kollade igenom massa bilder som cicci hade med sig ^^ Man va ju såå snygg på vissa av dom xD
Men de ska nog bli bra de där :) Ska försöka få upp den till på fredag är de väl tänkt men vi får väl se :)

ja nu undrar säkert vad ja menar med min rubrik, jo ja har inga skor till studenten än, Em och jag satt och kollade på nätet igår och vi hittade ett par, men idag är jag inte lika säker, står och väger mellan tre olika vita skor,

dom här, från Din sko för 449 :-


Eller dom här, också från Din sko för 449 :-


Och till sist den här som vi hittade igår också på Din sko för 399 :-

Vilka skor tycker ni att jag ska välja? :) Help me :)

Dags att kila :)

Skriver kanske senare!
Puss

Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Dom i mitten :)

2010-05-18 @ 19:09:40
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: jossan

dom i mitten

2010-05-18 @ 19:20:54
URL: http://nitrolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0