Måndag morgon!

Godmorgon på er!
Då var det måndag igen :) Men idag blir det en mycket kort skoldag, börjar inte förens 12.05 ;) OCh slutar två :D Såååå jäkla soft ;) kom på de imorrse när ja klev, upp att justja idag va de ju lååååång sovmorgon.. men de va så dags att komma på de då när man stog i duschen.. :P aja, sitter iaf färdig så nu är det bara att vänta på att klockan ska ticka ^^
Fick min Efterlängtde ring i lördags :D Tycker om den jättemycke, för er som inte vet så har mormor gjort iordning sin gamla vigselring som hon inte kan ha (för liten) och nu har den kommit och jag fick den av mormor i lördags :) Tack mormor<3

Det kanske inte syns så väl men de är tre små syntetstenar i ringen och sen ett mönster :)
Riktigt nöjd blev ja :)
Nu är de vara 9 dagar kvar tills ja fyller 20 :D snacka om att jag börjar bli nervös.. vet inte varför men blir alltid nervös flera dar innan min födelsedag xD hoppas på att de blir en minnesvärd dag iaf :) Och två dar efter så är det mösspåtagning, kan de bli bättre? :) näää tror inte de va ;)
Och på lördag är de bal! :) Anna har lovat att fixa en fin uppsättning på mig :) så ja ska va på plats hemma hos dom vid tolv för att hinna med :) Ska ju va i flen på hedenlunda klockan 4 :) Hoppas att balen också blir lyckad :)
ja nä ska väl avsluta här :)
Men först vill ja bara slänga in en bild på världens sötaste unge<3

Vår älskade lilla skruttunge Natalie <3

Nej dags att avrunda :)
Hörs senare!

Pöss!


HOPPPAS!!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

fin ring!

2010-05-24 @ 00:02:25
URL: http://jessicalarsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0