Five days left! :D

HEllojsan på er!

Idag har det vart en ganska lugn och soft dag, vart i skolan preeecis som vanligt, eller aa vi fixk byta lite salar i morse på grund av att tvåorna hade nationella prov i engelska A i vårt klassrum. Så vi fick glatt byta ^^ Efter lunchen blev det svenska eller aa vi fick gå iväg på nån föreläsning från två politiker i aulan.. hm.. och hur kul var det då på en skala? jag hade nog hellre velat haft vanligt svenska lektion istället för att ha lyssnat på de där dravlett. ^^ Ja efter skolan blev det hem en snabbis för att hämta plugg och dator sen knallade jag ner till biblan och mötte becca :) Vi satte oss på biblan och pluggade ett tag :) Fick faktiskt min praktikuppgift färdig, så den skickade jag iväg till camilla förut :) så jag hoppas att hon blir glad :) Har också pluggat till provet imorrn nu ikväll :) gick riktigt bra :) läser igenom de igen sen innan de är dags för natten^^ Så jag hoppas att jag ska kunna de tills imorrn :) Annars har det väl inte hänt så mycket idag, jo var iväg till grusgropen en sväng med hundarna så dom fick springa av sig lite :) Det tycker dom alltid är lika kul ^^

Ja ni nu är det BARA fem ynka dar kvar innan den efterlängtade studentkryssningen står för dörren :D känner att jag bara blir mer och mer taggad :D Det kommer bli grymt kul :) Har börjat fundera redan nu på vad jag behöver ha med mig, ska iaf ha en festoutfit med mig och mina höga skor, sovlinne, och studentoutfitten ;)
sen får vi se vad det blir mera ^^ hm, nån som har råd på vad som är lämpligt att ta med sig på kryssning? :)
har ju inte vart på kryssning nån gång eller jo när jag var mindre med pappa men de räknas inte tycker ja xD
Så de ska bli spännande och se hur det här kommer bli :)

neej ni nu ska ja ta och hitta på nåt roligare, läsa bloggar tillexempel :)


Tjaaao!


Vilka ska gå på studentbalen på hedenlunda?

Kommentarer
Postat av: jennie

ha det så kul på kryssningen :D



kram

2010-05-05 @ 15:21:46
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0