En lååååååååång fredag...

hejhej!
Idag har det verkligen inte hänt ett skit. Vart hemma HELA dan, inte gjort speciellt mycke, ätit suttit i soffan, lyssnat på musik, sovit :P hm jaa låter ju himla kul :P Så imorrn måste ja rycka upp mig och iaf ta mig utanför dörren ^^ jag ska iaf duscha i dag, de ska bli riktigt skönt faktiskt :) Inte orkat göra de än xD Sen blir pommes, muuuums :D hade tänkt att slänga upp lite bilder från kryssningen meeeeen orkar inte de just nu xD kanske gör de efter duschen xD Fast just nu är ju duschen upptagen.. -.- suck.. hm aja får vänta tills den är ledig sen så^^

Hare gott!

pöss!

Kommentarer
Postat av: Kim

xD jag har vart utanför dörren idag,

men annars har jag gjort lika mkt som du XD

2010-05-14 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0