Eemmzziieee :D

Helloj på er! Idag har det inte hänt speciellt mycke, är ju ledig från skolan idag och imorrn, och idag har det vrålregnat så de har inte gått att vara ute heller, så jag har spederat mesta tiden tillsammans med Lille Em, elle och Natalie ;) Framför tven typ xD eller tv har vart på men vi har typ inte kollat mest snackat xD Dagen har flytit på utan större bekymmer, bakade tre kladdkakor förut två blev helt fail och en blev helt okej xD vet inte om de är jag som gjorde fel eller om de va extrem otur xD brukar få mina kladdkakor bra, men inte den här gången tydligen ^^
Har snackat endel med Kimpan på msn idag också^^ Han har gett mig ett nytt smek namn, Eemmzziiee ;)
Diggare de faktiskt ;) Eller va tycker ni? ^^

Jaa igår var det exakt en månad kvar till man tar studenten, helt sjuk asså, tiden bara springer iväg.. man hinner ju knappt blinka för tusan :O men nu är faktiskt de mesta klar, bara ett par skor till själva studentdagebn kvar att införskaffa, och hårspray och hårnålar som jag ska ha med mig till pappa nästa lördag^^ Ska ju på studentbalen då så pappas fru anna har lovat att fixa en snygg håruppsättning åt mig ^^ Hon kan ju sånt så det ska nog bli bra hoppas ja :)

På lördag fyller mamma också, 52 bast, låter gammalt men hon set dårakt inte ut som en kvinna över 50 xD mer som en 30-40 åring ^^ så det blir att åka och gratta henne på söndag :) hihi :)
Justja, min ring har kommit som jag fått av mormor, har dock inte fått den av mormor än ^^ "du får den när du fyller" sa hon till mig i telefon, de är ju min 20-årspresent från henne så jag får glatt vänta ^^

Ja, nä imorrn är det fredag, vad händer då tro!? :S hm, tja de återstår väl att se :P Men än så länge så är ju inte den här dan slut, så ja ska väl göra slut på den först ;)

Nej nu ska ja fortsätta va social mot Kimpan på Msn ;)

Tjao!

/Eemmzziiee

Kommentarer
Postat av: Kimpan

naaw, du är ju för söt :D

12:e är jag hemma :) kommer hem den natten, så kan bli tajt att kolla när du tar stundenten ;D

men du kommer garanterat vara asfin :D

nu kommer jag tillbaks på msn.

Tjing :D

2010-05-13 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0