BALEN!

ja, igår var det ju som sagt Bal :) en mycket lyckad kväll måste jag säga^^ var helt otaggad innan. men nu i efterhand så är jag jätte glad över att jag gick på balen, verkligen ett minne för livet :)
Tog dock inte mycke bilder alls, ville mer ta vara på den fina eftermiddagen och sena kvällen och natten ;)
tänkta slänga upp dom få bilder jag iaf tog :)

Först två bilder på hur jag själv såg ut!

Halvbild :)


och en Helbild :)

Och nu lite randombilder på omgivningen på Hedenlunda :)




Vackert va? :)




Foto på kön till fotograferingen, själv blev jag också fotograferad ;)




Hedenlunda :)


Och till sist en bild från Matsalen :)

det var alla bilder, dock inte så många men ack så minnesrika :)

Tacka alla för en underbar kväll <3


Måste också passa på att skicka ett stoooort grattis till Alisa som igår (23:e) fyllde 26 år :)
GRATTIS gumman <3

och idag (24:e) fyller min sysslning 19 :) Grattis fina syssling Mikaela ;) <3

Och jaaa, på onsdag fyller ju en till år, och ni kan ju gissa vem ;)

neeej nu är det strax dags för sängen ;)

Godnatt finingar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0