Trodde aldrig att jag skulle få en sån fin förebild som jag fick<3

Hej på er! Har blivit lite bloggtorka känner ja.. har bara kastat in lite smått och gott sådär lite småsnabbt.. har inte orkat skriva så mycke.. men nu tänkte ja att ja skulle skriva ner nånting och slänga upp såhär på kvällskvisten :)
Helgen har gott asfort, kändes som att de nyss var fredag.. hm tiden bara springer ifrån en de är helt sjukt :P Bara 9 dagar kvar av min praktikperiod nu :( känns väldigt tråkigt :( vill inte lämna alla fina barn :(
så snälla och goa alla på forssjö skola<3 Men samtidigt vill ja tillbaka till skolan<3 har nästan saknat skolan.

I helgen har de inte hänt så mycke, ifredags var de hemmamyyyys<3 i lördags blev de besök hos mamma ett tag :) samma sak idag :) Mycket trevligt :) Ja de har vart en väldigt lugn och skön helg, rätt skönt faktiskt :)
Imorrn är de måndag igen vilket betyder praktik, :)
MÅSTE verkligen ta tag i praktikuppgifterna och annat arbete, så de blir gjort nån gång! Fy skäms Emma! Nu är de du som lägger i en växel till ;)

Usch, varför ska man bo så långt bort från dom man tycker mycke om? varför ska de va så orättvist?
Varför kan man inte bo granne med alla man tycker om, då  behövde man ju bara gå till den man ville träffa... meeeen dom som jag vill träffa just nu bor lååååångt bort iaf två av dom jennie i Gbg och Mary i halmstad.. inte de lättaste att ta sig dit inte.. Jessica bor i gävle dit är de inte lika långt men ändå så långt :( Åhhh gud vad jag saknar er tre människor :( Vill verkligen träffa er, och jag hoppas att de blir väldigt snart, spricker snart av saknad :(  Det skulle betyda ofantligt mycke med ett möte med er tre<33 NI BETYDER MYCKE FÖR MIG<3

Jag låter rubriken tala sitt tydliga språk, Mary att ha dig som min största förebild, de är helt fantastisk, du är en sån fin människa! Många borde vara som du, du berör mig rakt in i hjärtat, finns ingen bättre förebild, ( Eller vad säger ni!? :) <3 ) än dig, jag är grymt tacksam över att få vara ett av alla fan<3 och jag lovar jag är ett grymt stort fan<3 Du är grymmast!

Nej hörrni nu blev de mycke babbel känner ja, var bara tvungen att skriva av mig lite...
Ska kolla klart på Johan falk, sen är de nog sängen som gäller, är ju trots allt en dag i morrn också :P

Gonatt finingar <3



Natti
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0