The stars will always shine for you..

forever and ever.. jag lever på minnet från den bästa dagen i mitt liv 1/2-10 <3

Ja ni gott folk, en onsdagkväll som denna, vad ska man göra? finns inte så mycke att göra, har fixat lite med praktikuppgifter ikväll, är rätt nöjd faktisk :) Och nu har jag gjort alla aktiviteter också :) Gjorde de två sista idag :) två idrottslektioner :) Det gick superbra :) och fick jätte bra utvärdering från Maria också så nu ska ja bara renskriva det så är jag klar :) Härligt jobbat Emma! Ska fan lägga på ett kål nu så jag blir klar med så mycket som möjligt innan praktiken är slut, ska försöka bli klar med praktikuppgifterna under den kommande veckan så jag kan börja fokusera på rapporten så den blir klar. :) GO Emma!!

Nu är jag verkligen trött på idrott, har haft tre stycken pass idag, så nu ska de bli skönt att inte ha de förens på onsdag igen, :P Dagen har varit helt okej, precis som alla andra dagar :) Mycke idrott som sagt ;)
Imorrn är det torsdag, vilket betyder skolan först sen bussen till praktiken :) Ska prata med syon imorrn på skolan om högskolan :) ska bli intressant så får vi se om jag kan få fart på ansökan :D HOPPASHOPPAS :D
sen ska ja se om de finns folk inne vid elevrådet, och se om man kan får ut studentgrejerna :D
Får hoppas att de går bra :D

Nej nu ska jag fortsätta kolla på efterlyst sen ska jag kolla på andra avenyn på nätet ;)

Vi höres!

Shao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0