The memory still rimanes<3 and it always gonna do<3

1 februari 2010 en dag, ett tillfälle, en plats, de var just den dagen just det här året på just den här platsen, som jag skulle få uppleva det jag aldrig trodde att jag skulle få uppleva, en av de bästa dagarna i mitt liv<3
trodde aldrig att drömmar kunde besannas men jag hade tur, och nu går jag och väntar på nästa dag att minnas och tänka tillbaka på<3

Mariette Hansson, den största förebild man kan ha.
Du berörde mig, mer än jag nånsin kunnat ana.
Du är en person som alltid kommer att vara en del av mig <3

Det hör ögonblicket, och det fina talet, kommer aldrig glömma<3



Ängel i rummet, ja verkligen<3

"Det är inte svårt att älska henne"

Gonatt alla fina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0