Tack sabbi!

Heeej på er!
Har vart lite mycke, så jag har inte riktigt hunnit med min lilla blogg, sorry fot that! ^^
men nu är jag här igen ;)
Har väl inte hänt så mycke intressant egentligen.. eller joo fick ett mejl igår om att mina byxor som ja klickat hem inte fanns på lager... surt :( meeen mormor ska till västerås inom kort så hon skulle kika i butiken ;) Hoppas att dom finns ;)

Nu vill ha rikta ett stort tack till sabbi som lagt ner så mycke arbete en jätte fin fanvideo från oss fans till vår egen Mariette :) OCh även ett ännu större tack till Mariette för att du fört samman mig och flera av dina fans, betyder sjukt mycke<3 DU betyder sjukt mycke för mig och många andra<3
Utan dig hade jag inte vart den jag är idag, du är fantastisk<3

Hoppas att vi ses den 17 april <3



Till världens bästa Mariette från oss trogna fans<3 Vi älskar dig enormt mycke<3


Gjord av sabrina Nilsson, TACK SABBI <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0