skulle jag kunna vara en bumbibjörn?

ja ni, de är en bra fråga en kille som fråga ifall ja inte va de, för han tyckte att dom hoppa så kul ;)
haha då har man fått nåt om bakfoten om man inte vet skillnaden på en människa och en bumbibjörn det är ett som är säkert xD

Idag har det inte hänt så mycke, vart på praktiken började nio, och än en gång va vi på skolbio för tredje veckan i rad xD denna gång var det "min fröken är en utomjording" helt sjuk film men samtidigt väldigt bra, handlade mycke medkännsla och empati. Mycke bra film men var rätt läskig i vissa scener, satt på helspänn nästan hela filmen igenom ;) Många plus får filmen av mig iaf!

Gick lång dag idag, hade stängning, och vilken dag sen, haft en toppen dag, har knappt sett röken av maria (min handledare) Astrid ville att jag skulle va med henne så klart att man ställer upp :) hon är verklig urgullig :)
Och neej det är INTE en elev utan bildläraren på skolan, sjukt snäll människa :)
Ja, var ju PA sista lektionen, med "pillan" som dom kallar det, ett bättre ord snilleblixten ;) ett projekt som 2-3:an håller på med :) Riktigt kul faktiskt :) ska va med på de nästa vecka också, är ju astrids händer då eftersom hon fixar med inspelingarna till bilderna som är tagna under arbetets gång. ( de ska användas till öppethuskvällen nästa vecka ;) )  
På fritids var det full fart idag var det jag som tog hand om innebarnen medans Astrid tog utebarnen och bagarn dom som ville följa med till gympa hallen :) (På måndagar är de bagarn som brukar ha nån aktivitet med dom barn som vill i gympahallen, brukar uppskattas) Men i dag var det lite blandad kompott, jag hade väl en 15 barn inne astrid en 5-7 stycken ute resterande i gympahallen ;) Sjukt kul att "jobba" i forssjö skolan, världeikns mysigaste skolan, är verkligen omtyckt av alla, ingen vill att jag ska gå tillbaka till skolan inte ens jag<3 Skulle kunna stanna där hur länge som helst :) Verkligen den bästa praktikplatsen EVER!
Love you gays on Forssjö skola :D

Kom hem vid halv sex typ, ganska sent, men så är de när man har stängning ;) Imorrn börjar jag tidigt, börjar tidigare för maria och jag ska kolla över mina praktikuppgifter ^^ blir nog bra de där :)
ÄLSKA MIN PRAKTIKPLATS! :D:D:D

Åh ni måste ju bara få höra om min så OTEKNISKA mormor xD Ni förstår hennes mobil har dampat loss så den stänger av sig när man pratar i telen och massa skit så hon bestämde sig för att köpa en ny, och ja de sluta i teknisk katastrof för hennes del xD "jag begriper ju inget" sa hon xD hon visste inte hur man skulle stänga av och på den, och hon begrepp inte handboken till den, och ja ni kan ju tänka er hur hennes lilla gärna fick gå på högvarv xD Ska hjälpa na nån dag här så ska jag se om jag kan få ordning på de. OCh ja hon har ju alltid haft nokia och nu hade hon köpt en samsung så nu blev de väl svårare helt plötsligt ^^
Men ska se vad lilla jag kan göra åt hennes små bekymmer ^^

Nej nu ska jag vara lite social mot Rikitik som ligger i badet ;)

vi hörs snaaaaaart igen, i promise!

SKÅNE; MIN BELLA ÄR SAKNAD <333333333


Schinixen! 
/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0