Öppet huuuuus! :)

Hej Bloggen! :) Allt bra? :) Tänkte väl de! Idag har det varit en väääldigt soft och lugn dag, började dagen som vad jag trodde var en lektion meeeen vår lärare karin var sjuk så de blev inget med de, så klev upp tidigt helt i onödan, lite surt sådär men vad gör man, bara att tacka och ta emot typ. :P Var kvar på skolan ett tag träffade lite lärare och så ist ^^
Gick sen hem och stötte på sandra på stan, kul! :) Rikitgt snäll är hon :) stog och pratade om lite allt möjligt kilade in på JC två sekunder och kollade in en skinjacka som jag såååå gärna vill ha :D Nån som vill ge mig? :D
Sen gick jag hem, och när jag kom hem hoppade jag i badet, och blev liggandes där ett tag innan jag gjorde de jag skulle och klev upp, fixade mig iordning ^^ När klockan närmade sig fyra knallade ja ner till stan för att möta upp mamma ^^ Mötte henne utanför apoteket, så följde med henne ett ärende där inne :)
Väl där inne springer jag på Åsa :) Det var lite kul faktiskt, var inte igår som man träffade henne, :) Så de var lite roligt faktiskt :) Knallade bort med mamma till banken och gav henne dom pengar hon skulle ha sen blev jag hemskjutsad xD mamma och brorsan åkte ändå åt samma håll så jag fick åka med xD Lite småschysst sådär :)

Var sen hemme i en dryg halvtimme innan de var dags att dra iväg igen, blev upplockad av Maria eftersom jag skulle till praktiken på öppet hus! :) Mycket mysig och trevlig kväll :) Älskar verkligen Forssjö skola :) och nu är de bara en vecka kvar sen slutar ja där :( usch ja vill inte därifrån, kommer sakna alla sjukt mycke :( Alla är så snälla och goa<3 Kommer bli skitjobbigt på torsdag att säga hejdå.. men tyvärr så har jag inget val... :( Dom som jag kommit allra närmast under den här perioden är utan tvekan ja maria förstås och så Astrid, världens snällaste människa ^^
Och massa Elever<3 Var med på 1:ornas idrott i onsdags och då körde dom "hur mycket är klockan herr lejon" och när jag blev tagen så sprang alla "lejon" fram och kramade på mig, en av dom frågade hur länge till jag skulle vara kvar, och jag svarade tills nästa vecka, och dom kramade om mig igen och sa neej du ska stanna här hos oss. Asså dom är för söta, man blir så rörd. Nästan till tårar<3

Jag vill verkligen inte avsluta min praktikperiod, vill verkligen vara kvar JAG VILL INTE LÄMNA ER FINA MÄNNISKOR :(<3 Det som kommer bli tuffast är nog att säga hejdå till astrid henne har jag kännt att henne kan jag prata med, och de är ju bra :) Usch ja, och de var väldigt fint iordninggjort på skolan :) mysig belysning och man fick gå runt och titta på vad barnen gör i skolan :) Jag var ju där som praktikant så hjälpte till och så ^^ men ja försökte hålla mig till Maria och Astrid ;) Hela kvällen var helmysig, och flera av alla elever kom fram till mig och kramades och ville att jag skulle följa med och kolla på deras saker, så de gjorde ja, gjorde bland annat ett slags test med olika pulverformade saker xD skulle bara känna på pulvret och sen gissa va de var. de var inte de lättaste ;) Menmen, Var iaf en jättemysig kväll ^^ TACK alla fina<3

Sen har jag bara vart hemma^^
Nej nu ni är det sängen som gäller, de är ju en dag imorrn också, och då är det utgång som gäller :)

Nej Godnatt alla fina<3

FannyWalhed : Om du vill va min vän så är jag din :)<3

Nattis<3

Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

Klart att jag vill vara din vän! :)<3



Svar: Ja visst är det kul?! ;)

2010-03-26 @ 14:41:31
URL: http://komigenfanny.blogg.se/
Postat av: Fanny Walhed

Svar: Ja, på någon Mary-spelning kanske? :)



Kram<3

2010-03-26 @ 17:05:13
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0