Måndaaag!

Helloj finingar!
Har varit en extremt lång dag idag känns de som ^^ kanske beror de på att ja haft huvudvärk halva dan :/
Inte gjort så mycke på praktiken, bara fixat lite inför öppethus kvällen på torsdag ^^ kommer nog bli toppenbra :)
Var på en musikkonsert med praktiken idag, syftet var att barnen skulle få lära sig lite om olika instrument, och kanske tycka att nåt intrument är så kul att de vill prova på :) Den var riktigt bra och rolig faktiskt :) Cread till dom! :)
Kom hem vid kvart över fem snåret, då blev de lite städning, och nu sitter ja här och bloggar och pratar med Jennie<3
Underbara människa!

Längtar till min födelsedag, de är exakt 2 månader och fyra dagar kvar :) Och jag hoppas verkligen att mina fina tjejer kan komma hit då, och göra min födelsedag komplett :) Det skulle betyda sjukt mycket för mig om ni kommer<3
Jessica & Jennie ni är verkligen två underbara personer och systrar, ni betyder sjukt mycke för mig, ni är så speciella. är helt säker på att du jennie är precis lika fantastisk som din fina syster<3 Är så tacksam för att jag fått lära känna er, och de har vi mary att tacka för, utan henne så hade vi aldrig fått kontakt med varandra, TACK så JÄKLA mycket mariette kan inte tacka dig nog<3

Jennie & Jessica utan er är jag inte hel, utan er skulle mitt liv inte vara densamma<3
Ni betyder såå mycket för mig<3

Puss<3


Jennie & Jessica ni betyder <3

/E.

Kommentarer
Postat av: jennie

<3 <3 <3

2010-03-22 @ 20:43:52
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0