Kärleken är evig när vi är tillsammans<3

Godkväller på er! Sitter nu i den sköna soffan med laptopen i knät ;) Haft en toppendag idag också :) kan man ha annat på världens bästa praktikplats :) nä skulle inte tro de ;)
Började åtta i morse, anledingen till de är att maria och jag fixade de mesta av mina praktikuppgifterna, så nu ska jag bara renskriva i princip :) ¨så skönt :) Meeeeen har ju den förbenade rapporten kvar...suck.. måste verkligen ta itu med den snart nog, annars lär de ju gå åt skogen :P menmen.
Idag har det vart en lika bra dag igår som idag :) vart med astrid en hel del, och lite med maria. Ärligt talat tycker om astrid skitmycke, hon är en sån där bra person som camilla :) det gillas! <3
Astrid tyckte dessutom att vi självklart skulle ha en avskedsfest sista dan när jag är där :)
Är man omtyckt eller? ;)  tror de ja :)
Kom hem vid kvart över fem, blev avsläppt vid åsprorten idag, maria skulle iväg, men en promenix gjorde mig inte ett dugg faktiskt :) När ja kom hem tog ja mig ett bad :) Skööönt och behövligt :) så nu är man ren och fin igen :) Efter badet, kila ner och mötte mormor, som vill ha lite hjälp med sin nya mobil, mormor är så oteknisk xD men jag tror att hon förstod tillslut iaf :) Bra de ändå :)
Och nu sitter jag här, och kollar på 112 på liv och död :D Nice asså :D
nej nu ska ja va social mot folket och kolla tv tillsammans med dom ;) Skriver nog ett inlägg till före sängdags ska ni se ;)

Hat nice så länge ;)

M<3

/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0