"jag hoppas att jag får träffa dig igen"

Tjinixen! idag har det vart en bra dag, precis som alla andra dagar, var på skolan på Ind-val gick ju bra  :P Efter det blev de ett tags väntan fram till halv elva då vi traskade bort till elevrådet och hämtade studentmössa och studentgrejor :D Vart rikitgt nöjd med gerjorna :D
Resten av dagen blev praktik till tre, sen hem och städa lite och sen lagat mat, och nu sitter jag här och slappar :P
skönt med fredag imorrn, ska bara ha det myspys och flumma lite med Rikitik :D De brukar alltid va kul faktiskt :D Och Natalie kan man ju alltid busa till de lite med om man känner fört ;) Haha!
Sötaste ungen ever alltså ;)<3 vår älskade lilla natalie<3

Ja, imorrn är de som sagt fredag och Mary har spelning.. önskar att man typ var miljonär så man kunde åka på alla hennes spelningar.. men tyvärr så är man en stackars fattig student.... suck.. jag hoppas verkligen att de första mötet inte var ett ones in a life time.. då blir jag ledsen.. för hon ville ju träffa mig igen.. de lovade jag att hon skulle få göra<3 Så nånstans måste jag ta mig :P om jag så ska behöva åka ensam.. finns väl ingen som vill åka med mig, jessica har sin syster och dom som hon hela tiden åker på spelningar med.. känner mig inte så välkommen bland dom.. saknar henne som fan... över 1 ½ månad sen vi sågs :( och vi båda grät när vi skiljdes åt.. :'( saknar dig så att jag tror jag dör<3 de jag fick uppleva tillsammans med dig.. de var nåt helt ofattbart fantastiskt<3 trodde aldrig i min vildaste fantasi att det skulle hända, men tack vare mary så fick jag kontakt med jessica, och vi kunde göra den här resan till stockholm tillsammans<3 kommer aldrig glömma det <3

Det blir lätt att man börja tänka mycke, när man sitter såhär i sin ensamhet.. hm, tänker tillbaka på många fina stunder, bland annat mitt första möte med mary och såklart jessica.. <3

och alla så fina stunder med min så fantastiska vän, becca<3
Går inte att jämföra henne med nån annan människa på denna jord, för mig är hon nåt som.. ja jag kan inte beskriva i ord vad hon är och betyder för mig, utan henne i mitt liv vore mitt liv jag inte den jag är idag.. hon har väglett mig i svåra stunder ställt upp för mig, liksom alltid funnits där när jag behövt henne, för mig är de guld värt<3 det känns så skönt att veta att jag har nån som jag kan vända mig till, för jag vet att hon lyssnar, stöttar och bara finns. Du är utan tvekan den bästa vän jag har<3 Den finaste människa jag nånsin träffat<3
Jag älskar dig <3


Mitt liv har inte alltid varit så bra som det är idag.. när jag var yngre så tyckte folk att det var kul att håna och mobba mig.. blev kallad diverse saker som tog knäcken på mig inombords men utanpå visade jag inget, pratade inte med nån och sa hela tiden att de var bra.. fast de egentligen var ett rent helvete.. usch den tiden, gör ont att tänka tillbaka på..

nej nog med massa tråkigt skit..

ska försöka plugga i helgen, få så mycket som möjligt gjort :P Det behövs, måste skicka iväg min rapport, måste bara göra¨den klar först xD
nej nu ska ja va social på msn en stund till innan de är dags att nanna^^

Godnatt mina vänner!

/E.


Med dig vid min sida står jag stadigt på jorden<3

Kommentarer
Postat av: becca

naaaaw<3

2010-03-18 @ 22:55:31
URL: http://soetlitensak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0