jag borde egentligen sova...

..men ändå sitter jag här och ugglar, jag är en kvällsmänniska kan sitta uppe hur slänge som helst. MEn de börjar nog bli dags att stänga av maskineriet nu. Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg :P
Fick skjuts av mormor till norrköping idag^^ För att byta ut mitt trasig internet till en ny :) de gick fort och smidigt faktiskt tog inte mer än fem tio minuter så var de klart ^^ sen gick vi och fönstershoppade lite innan vi gick tillbaka till bilen på parkeringen. På vägen hem sov ja nästan hela vägen, skööööönt, nu på eftermiddan va ja hos emelie kompis på tårta en sväng, och fixade med de som skulle fixas där ^^ sen åkte vi hem, och lika fort som vi kom hem, åkte emelie och coffe iväg igen hann inte mer än vända här hemma ^^  så jag tog natalie och nova, medan dom kila iväg ett tag.

Sen blev det melodifestivalen för hela slanten och vem som vann kanske många av er redan vet!? ;)
Just de Anna Bergendahl, bara 17 år gammal ^^ så ung, ¨så bra, så duktig :)
Tycker att hon var värd priset faktiskt :) Grattis Anna! :) Lycka till i Oslo ;)

sen har ja bara suttit här vid datan xD men ska nog sluta skriva nu, behöver sova ;)
Men godnatt då! :)

Mariette, du kommer alltid att vara en del av mig, <3
MISS YOU<3

Kommentarer
Postat av: becca

hon är inte 17, hon är 91:a.

2010-03-14 @ 23:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0