hjärnsläpp..

hej och hå på er ni som ännu sitter uppe, liksom jag :P
ska bara kladda ner nåt snabbt är astrött så ska lägga mig alldeles strax. Idag skulle jag ha tvättat men så blev det inte ska ta det ímorrn istället, idag åkte vi en sväng till mamma och åt och umgicks ett tag, kollade upp lite om högskola och studielån och sånt där, ska gå till syo på torsdag och fixa med ansökan och grejs^^
Får hoppas att det gåt bra :) Och hoppas på att jag kommer in också ^^
Måste försöka sätta mig och göra ett CV också, suck vill inte, orkar inte, har ingen lust men de är sånt som måste göras tyvärr :P
Vill att de ska bli sommar, vill vara i skåne i skanör typ NU!!! Saknar min bella massor<3333
ska kanske rida när ja kommer ditt :) så härligt att rida, vill ha en egen polle, att hoppla runt på, meeeeen de är rätt dyrt att ha häst, en sisädär några tusenlappar varje månad.. :P hm, dröm vidare Emma! Hästar har ju alltid vart en hobby för mig, men bara det att jag inte kunnat utöva de så pass mycke som jag egentligen velat. :P kanske kan de komma en vändpunkt kanske inte :P Det återstår att se.
Nej nu ska jag gå och lägga mig, är astrött, ska bara läsa beccas blogg först ^^

Godnatt alla fina<3

M<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0