Heeeeej! :D

Helloj på er! :) Nu är min schnygga byxor hemklickade ;) Så nu är dom här om några få dagar :D Yeeeey! :)
idag har jag varit hos mamma över dan, fick ost&skink paj muuuums! :) och efter de blev de våfflor med grädde och sylt ;) så nu är jag asmätt xD men de är väl de man ska vara ;)

Försöker förbriiiiiilt få tag i jessica och jennie, men dom svarar inte :O
Fick i helgen syn på att Mary ska spela på kolingsborg i stockholm igen den 17 april, är så sugen på att åka dit, bara jag har nån att åka dit med ;) så därför försöker jag få tag i dom, vill ju åka med dom bästa ;)
Hoppas verkligen att nån av er läser det här, och sen hör av sig :) skulle vara grymt kul att få åka dit och få träffa er och mariette och alisa igen :) Saknar er allihop såååå mycke<3
De är världens chans för mig att få träffa er igen :) nära och bra för mig :D
Så snälla säg att du jennie och jessica läser det här, snälla snälla snälla<3
Hör av er till mig sen ;)

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0