Goddagens!

Hej på er, glömde totalt bort att slänga upp en outfit bild igår :/ aja strunt samma :P Har man glömt så har man ^^
Var ju som sagt ute på krogen igår, var väl inte sådär jättemega kul, väntade på sandra i en evighet, mötte Hanna och Emelie en sväng :) sköna brudar alltså ;) Men tyvärr inte becca, hon ville träffa oss meen skrev att "hon inte kunde"
De skulle tagit max två minuter att kliva utanför lillas dörr och säga hej.. men nej hon sumpade den chansen, får vääl bli en annan dag :P efter de knallade jag och Em mot hemmaåt och träffade på sandra en gång till, vinkade till Emelie på satt på Picasso och sen knallade vi hemmåt ^^ Haha, när vi gick förbi mcdonalds möttes vi av en mycket rolig syn, Vad har man egentligen för liv om man klockan tjugo i tolv på natten beställer en pommes och sätter sig vid sin dator, på Mcdonalds!? xD då har man verkligen inget liv xD fan va vi skratta när vi gick för förbi xD Roliga människor finns de här i stan ^^ 
Nog pratat om gårdagen, idag är det lördag och en ny fräsch dag! :) 
Åhh idag träffar folk Mary som ska gå på catwalken...  de hade man ju velat sett förstås hon är säkert grym! 
Får hoppas på massa bilder och filmklipp därifrån senare ikväll ;) Måste ju bara få se lite ^^ 

Just ja igår fick jag ett jätte bra tips av fanny på vart man gör videos av bilder och sånt :) 
Windows moviemaker ;) Som tur va så hade jag de redan på datan ;) så nån gång under dan så ska jag, ja iaf börja med en video :)  så får vi se hur de går :) Får väl ta hjälp av Fanny om jag får problem hon kan ju de där :) <3

nej nu ska jag sätta igång med videon så får vi se :) Wisch me luck! ;)
OCh till alla er som kommer träffa Mary under helgen, ha de så himla underbart och om nån läser, hälsa finingen från mig :)
<3

nej dags att avrunda, hörs senare, I promise! :)

Puss<3

Fanny Linnea Walhed <3

Kommentarer
Postat av: Fanny Walhed

<3

2010-03-27 @ 16:17:20
URL: http://komigenfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0